• Wil je jouw actie laten uitvoeren? Stuur dan nu in! Lid worden niet nodig.


    Omdat ik zelf horendol word van al die apparte toppic's van welke actie's we gaan doen op 23-02-'10 / 25-02-'10 zetten we op dit toppic alle actie's. We willen de jongens natuurlijk duidelijk maken dat ze in belgië/nederland zeer geliefd zijn maar hoe doen we dat op een orginele manier? Een actie die ze nooit of nooit zullen vergeten... Alle ideën zijn natuurlijk welkom, maar wees asjeblieft realistisch. Verzin actie's die haalbaar zijn, want de meeste mislukken ook ;x

    Eerste actie ~ TWINcest; Tijdens het liedje 'Human connect to human' of 'Menschen suchen Menschen' elkaar een hand geven en die in lucht gooien.

    Tweede actie ~ door Confused; Tijdens het liedje 'Zoom' of 'Zoom into me' allemaal een rode roos op het podium gooien. [Inderdaad, niet zo evident voor de mensen die vanachter staan, maar het lukt zo vaak op dinge op het podium te gooien (Bv; Beertjes, brieven, BH's, condoom's en Tampons... haha. Dus waarom zouden onze mooie rozen het niet halen?]

    Derde actie ~ door Sissel; Allemaal een Q op ons hand/voorhoofd of een lichaamsdeel schrijven zodat we elkaar daaraan kunnen herkennen. [Hierover word nog gediscussierd; Het zou natuurlijk ook mogenlijk zijn om een papier aan een kledingstuk te hangen waar je eigen Quizletnaam opstaat.] - Ja, ik weet het. Het is niet echt een Tokio Hotel Actie, maar! Deze zet ik er toch bij (:

    Vierde actie ~ door RepentRepent; De 'We missed you!' actie gaat op een andere manier uitgevoerd worden dus geen zorgen, het komt goed (:

    Vijfde actie ~ door...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 13:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 nov 2009 - 22:34 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik maak het sticky.

    Cherished schreef:
    Ik maak het sticky.


    Oke (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 0:30 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Niet evident om een roos op het podium te gooien, alleen diegenen die vooraan staan. De rest vind ik wel een goed idee. Die Q moet gewoon harstikke op je wang of voorhoofd, man.(cat)

    Sensible schreef:
    Niet evident om een roos op het podium te gooien, alleen diegenen die vooraan staan. De rest vind ik wel een goed idee. Die Q moet gewoon harstikke op je wang of voorhoofd, man.(cat)


    Ja, als je vanachter staat is het best kut ;x Maar ik vind het best wel een mooi zicht als je al die roosjes naar voor ziet vliegen.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    En de reden is?

    En waarom schrijf ik dat hier nu? Oke, ik ben echt aan het doordraaien denk ik. Want dat was voor iemand z'n gastenboek bedoelt o.o

    Zodat mensen er niet overheen kijken en weer een nieuw topic maken.

    Cherished schreef:
    (...)
    Zodat mensen er niet overheen kijken en weer een nieuw topic maken.


    Ja, weet ik (: Sorry... het moest voor iemand z'n gastenboek zijn maar ik ben te druk bezig denk ik ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Mhaha, wat vinden jullie van mijn idee? (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ja, daar dacht ik ook aan. Dat we moeten laten zien dat we blij zijn dat ze terug zijn.

    De 1e, 3e en 4e lijken me heel leuk :'D
    En met die rozen... ik denk niet dat dat gaat lukken :X

    3e is niet echt een fanactie. Dan hebben de jongens zo iets van 'wtf, Q?' Maar 1e en de 4e zijn wel leuk. En aangezien NL als 2e concert is, hebben we stijf iets orgineels! ;D


    -

    Het zou natuurlijk ook mogenlijk zijn om een papier aan een kledingstuk te hangen waar je eigen Quizletnaam opstaat.]

    Ehh, sure. Ik ga dus echt niet met een papiertje lopen waar op staat 'Marihuana'. Dan denkt iedereen dat ik daar ff drugs loop te verkopen ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ehh, sure. Ik ga dus echt niet met een papiertje lopen waar op staat 'Marihuana'. Dan denkt iedereen dat ik daar ff drugs loop te verkopen ¬¬

    Hahahahah :'D Zou best grappig zijn. Weten we meteen dat jij het bent :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ehh, sure. Ik ga dus echt niet met een papiertje lopen waar op staat 'Marihuana'. Dan denkt iedereen dat ik daar ff drugs loop te verkopen ¬¬


    Haha, inderdaad... zou grappig zijn (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik vind ze allemaal wel leuk, de tweede is wat minder, en die 3de heeft eigenlijk niets met TH te maken. Maar ach, ik wil iemand van Q zien :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik vind ze allemaal wel leuk, de tweede is wat minder, en die 3de heeft eigenlijk niets met TH te maken. Maar ach, ik wil iemand van Q zien :9~


    Ja, weet ik... maar aangezien we het op een TH concert doen, zet ik hem hier ook bij (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.