• Ik ging dus een topic maken met hoe het was in Turkije, ook al was ik er maar 1 week. Hier is hij dus. Het was leuk.


    Het was warm. Ja dat wel, we waren naar Side en om 10 uur in de voormiddag stond er ergens dat het 56 ° was. ;o De zon scheen er wel heel fel op, maar het was dus warm wie me niet geloofd. En natuurlijk ben ik ook weer als een bleekscheet terug gekomen, ik bruin nooit. Door de warmte is ook een aansteker ontploft, ghaha. Ik heb 2 armbandjes gekregen van een turk die voordurent schatje zat te roepen en vroeg of ik fotomodel was, een andere turk pakte mij opeens kei hard vast en mijn broer trok daar gvd een foto van, nu sta ik op hun computer > <, in het restaurant (we hadden all-in, dus zaten daar 3x per dag) kwam er een turk naast me staan en trok met zijn eigen gsm een ftoo van mij en hem, schamend. Er was wel één knappe die daar werkte man. Eigenlijk is hij niet zo mooi, maar zijn lach is onweerstaanbaar. En gosh, de laatste dag toen we zeide dat we weg gingen gaf hij mij een knuffel en gha, ik moet volgend jaar terug voor hem. Maar ondertussen was ik Torres natuurlijk niet vergeten, heb ik een voetbalvestje van hem gekocht, ghaha. Ik heb ge-parasailt, het ziet er wel leuk uit, maar als je in de lucht hangt verveel je je. > < ghaha. Ik heb Renée en Mieke een lekkere brief gestuurd. Ik heb elke dag 2x frietjes gegeven en elke dag 4x watermeloen, ik heb leuke mensjes leren kennen die in schoten wonen. euhm, ik heb ruzie gehad met een madam in het vliegtuig. Nuja, ze deed haar stoel naar achter waardoor ik te weinig plaats had, want ik kon mijn stoel niet naar achter doen omdat dat kindje vroeg om dat niet te doen. Dus ik heel vriendelijk zitten uitleggen dat ze die stoel terug naar voor moest doen (ze sprak frans daarmee), deed ze dat niet. Duwde ik haar stoel naar voor, heel de tijd zij weer naar achter, ik weer naar voor. Draait ze zich om en begint ze aan mijn haar te trekken. Damn, ik werd echt boos, ik verschoot gewoon van mezelf, normaal zou ik heel lief zwijgen en luisteren. ghaha. Ik begon der trut enzo te noemen en ze verschoot zelf en na 5 minuten op haar te hebben geroepen (ze verstond het niet eens, maar haar man wel half) deed ze haar stoel terug recht. Werd mijn mama boos omdat ik haar trut noemde, komaan. Wat is het ergste, iemand een trut noemen en aan iemands haar trekken > <

    En er kwam een meisje aan mijn ouders vragen hoe ik heette, ze wou namelijk al heel de week naar me toekomen omdat ze met me bevriend wou zijn, maar niet durfde. Right, het zag er wel een lieve uit toen achteraf mijn ouders der aanwezen, maar we vertrokken net, dus spijtig, ghahaha. (nerd)


    damn, wat een saaie tekst zeg. ik ben de helft wrs toch vergeten te zeggen, (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Schat, die turken aanbidden jou omdat jij blond bent.

    Dat hebben ze daar niet. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    Schat, die turken aanbidden jou omdat jij blond bent.

    Dat hebben ze daar niet. : D

    ja man,
    ze noemde me J.Lo (N)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    ja man,
    ze noemde me J.Lo (N)


    Mehe. J.Lo is bruin. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Je hebt aantrek van Turken. o.o
    Gosh, als er iemand aan mijn haar zou trekken, zou het haar beste dag niet zijn. -.-

    Allied schreef:
    (...)

    Mehe. J.Lo is bruin. : D

    dat bedoel ik dus net met '(N)'
    ghaha. :Y)
    Sommige turken zijn eigenlijk wel knap. Like, er waren er 4 knappe die daar werkten . :9~
    Echt, ik haat opreis gaan, maar ik wil volgend jaar terug. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    dat bedoel ik dus net met '(N)'
    ghaha. :Y)
    Sommige turken zijn eigenlijk wel knap. Like, er waren er 4 knappe die daar werkten . :9~
    Echt, ik haat opreis gaan, maar ik wil volgend jaar terug. :9~

    ik ga mee. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Silhouettes schreef:
    Je hebt aantrek van Turken. o.o
    Gosh, als er iemand aan mijn haar zou trekken, zou het haar beste dag niet zijn. -.-

    En die madam was in de 40 en dik > <
    en gosh, achteraf had ik nog aan der haar willen trekken maar dat heb ik maar niet gedaaaan.
    ;'d


    Some people make the world special just by being in it

    Silhouettes schreef:
    Je hebt aantrek van Turken. o.o
    Gosh, als er iemand aan mijn haar zou trekken, zou het haar beste dag niet zijn. -.-


    None but ourselves can free our minds.

    Alysse schreef:
    (...)
    En die madam was in de 40 en dik > <
    en gosh, achteraf had ik nog aan der haar willen trekken maar dat heb ik maar niet gedaaaan.
    ;'d

    Jammer. ;D
    't zijn altijd de dikke, oude mensen. :X

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 16:34 ]

    Turkije is leuk! (nerd)
    Ben er deze vakantie ook geweest.
    Awesome <3.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ga overmorgen ook naar Turkije! : )


    Tanya is de beste.

    Hihihi :'D Fijn dat het leuk was. (:

    Dude, als ze aan mijn haar zouden trekken, trek ik terug :Y)
    Wel fijn voor je dat het leuk was (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ö! Wat een bitch zeg, die van in het vliegtuig.
    Ik heb jou gemist! <3


    -

    Ik heb jou gemist!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker