• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 21:15 ]


    El Diablo.

    [mijn topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dianna
    "Ik houd van hem," zeg ik uiteindelijk.
    Destiny is als een zus voor me en zij verdiend het om te weten dat ik Jason leuk vind.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Snel behandel ik de wonden van iedereen, en begin dan aan mezelf. Vreselijk. Messteken, pistoolgaten. Maar ik ben er beter vanaf gekomen dan Jason. Ik laat me op een lege bank liggen, en na een paar minuten slaap ik.


    El Diablo.

    [Kga over 10 minuten slapen..]


    El Diablo.

    [ Wow...het is al bijna half 3 ik ga ook zo man, wacht huh btw Dianna? ]

    Destiny

    Ik kijk op van Dianna, 'Je houdt van hem? Hoe bedoel je?' snik ik dan. Als ik mijn hoofd in mijn armen wil gooien schiet er een pijn door mijn schouder heen, Ik kijk naar Dianna, 'Jij moet ook worden nagekeken,' zeg ik dan. Ik sms Esti eventjes Kom naar het Ziekenhuis NU. Jason ligt daaar en we weten nu nog niet hoe of wat Als ik Esti sms druk ik perongeluk ook op Tyler, het is verzonden Fuck. Ik draai me om naar Dianna en veeg haar tranen dan weer weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kga slapen, val asjeblieft de braaf slapende bendeleedjes niet lastig (A) Dus niet wraak acties of politie erop af sturen(A) Trusten!!

    xx ]


    El Diablo.

    [Ik blijf nog ff wakker, ik heb toch vakantie]

    Dianna
    "Hij moest deze pijn lijden alleen zodat ik zou merken dat ik van hem houd en niet van die klootzak. En het gaat prima met mij, het gaat altijd prima met mij," zeg ik.
    Ik glimlach, maar ik voel me niet blij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Slaaplekker, Destiny heeft alleen een sms perongeluk gestuurd dus dat moet je maar morgen lezen ofzo XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Goodnight]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik trek haar weer in mijn armen, 'Dat gaat het niet,'' zucht ik dan. 'Laat die glimlach niet bij mij zien als het niet gaat,' zucht ik. 'Maar het komt allemaal weer goed, Jason is een taaie die kan dit wel aan,' zeg ik dan wanneer er een traan geluidloos over mijn wang glijd en op mijn jurk beland. Waarom moest het nou weer mijn broer overkomen?!


    [ Kan iemand dokter spelen? ;o]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Mijn mond zakt een stukje op als ik het smsje lees en ik ben gelijk nuchter. Ik trek snel een vest aan en schiet in mijn vans waarna ik de sleutels van mijn auto pak en naar het ziekenhuis scheur. Ik vraag aan de vrouw bij de balie waar hij ligt en als ik op de goede verdieping kom zie ik Des staan. 'w-wat is er gebeurd? Is Jason in orde?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zal de dokter spelen, maar het is een vrouw, ik kan dus echt geen mannen spelen.]
    Dianna
    "Je hebt gelijk," zeg ik.
    Mijn glimlach verdwijnt en er loopt een dokter richting ons.

    Dr. Reid [Ja ik kijk teveel naar Scrubs]
    Ik loop naar de meiden die als naasten geregistreerd waren.
    "Hij is in coma, maar het komt goed," stel ik ze gerust.
    "Als jullie willen kunnen jullie hem bezoeken," voeg ik eraan toe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Als ik Esti zie vallen mijn sluizen open, 'I- I- Gevecht, hij raakte gewond en toen belde Dianna mij dat ik naar hier moest komen,' snikte ik toen zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Ik sla troostend mijn arm om Des heen als ik hoor wat de dokter zegt. 'Kom,' zeg ik zacht, 'laten we er heen gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered