• Hey Schatjes, ik gan niet met : Liefde Voor Een Rotjongen stoppen. Maar ik wil een nieuwe serie maken. Dus nu is de vraag. Zouden jullie mij willen helpen ik weet nog niet over wat ik heb nog geen titel en ik heb nog rollen nodig dus nu vraag ik hulp aan iemand. Hopelijk krijg ik reactie's op dit topic want ik wil super graag een nieuwe serie maken!

    Ik wil graag een TH verhaal maken!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    dus je onderwerp is dat een meisje met een bitchy karakter die grg skate beroemd word omdat haar beste vriendin haar heeft ingeschreven voor het tv-programma "Jongeren en hun droom". Enzo word ze beroemd!


    dus dan kan ej wat jij er wilt in verwerken bv ene jongen dat ook mee doet ana dat programma, word verliefd op haar en als ze samen zijn misbruikt hij haar, ...


    *He's the one.

    Aah hier ben je schat!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aah hier ben je schat!


    jups hier ben ik mensjes uit de nood helpen!!


    *He's the one.

    Ben ej er nu al uit Anneli...???


    *He's the one.

    Ja ! Ik neem dit:
    dus je onderwerp is dat een meisje met een bitchy karakter die grg skate beroemd word omdat haar beste vriendin haar heeft ingeschreven voor het tv-programma "Jongeren en hun droom". Enzo word ze beroemd!




    dus dan kan ej wat jij er wilt in verwerken bv ene jongen dat ook mee doet ana dat programma, word verliefd op haar en als ze samen zijn misbruikt hij haar, ...
    Alvast bedankt!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Grg gedaan,, !!!!!!

    wnr komt hij uit??


    *He's the one.

    Grg gedaan,, !!!!!!

    wnr komt hij uit??

    Euhm morgen ofzo. Want ik moet er af voor vandaag ! Ik laat je het zeker weten!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ke tnxs,,!!!!! ik zla he zeker maken,,.<33 bubai.<3


    *He's the one.