• Ik heb een neefje van 2 ; Azor xD en hijs cute xD en eng maar goed

    hij geloofd er nu heilig in dat hij zuko is van Avatar xD
    en dat is hilarisch want gister ging ik vragen ;; ben jij aang ? [fsei?] en hij meteen antwoordden ''NEE IK ZUKO JIJ KATARA EN ZIJ AANG[ging ie naar zijn zus wijzen]'' ik lag dus helemaal dubbel xD maar mijn neefje was best leif want hij ging de hele tijd bij mij op schoot zitten en mij knuffelen en handje vasthouden xD totdat ze schietspel op de xbox gingen doen en mijn neefje mee wou doen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Awwh! Vet Lieff ;D <3

    whahah, leuk neefje heb jexD


    Some angels have no wings.

    @mis1devel
    weetk xD

    @Sim
    idd xD
    normaal haatk hem O_o hij slaat mij normaal x_x


    We can only learn to love by loving.

    Oh, kliene kindjes zijn zoo lief!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Neefjes zijn ook lief zodra ze nog maar twee jaar zijn [/spreekt uit ervaring] Ik heb één neefjes van twee ende rest is 6 ofzeu en die zijn vervelend want die gaan me altijd pakken en neer schietten op nepgeweertjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha x'D


    Listen to what we're not saying..

    @mis1devel
    weetk xD

    @Sim
    idd xD
    normaal haatk hem O_o hij slaat mij normaal x_x


    Ben ik blij dat ik geen kleine neefjes heb O__O' -Zijn allemaal ouder dan mijXD ik ben de allerjongste =[ -

    Ahw.; Dat is so cute. :')
    Ik heb ook zo een klein nichtje en die speelt de hele dag vr Poes. en dan zegt ze zo de hele tijd Miauw en kruipt ze het hele huis door op handen en voeten. x3


    A. ikmisje.

    ach gossie! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.