• wij krijgen, naja mijn broer, krijgt waarsgijnlijk een uitwisselingsstudente in de klas uit Alaska. en ik vroeg zo ''waarom komt ze dan?'' hij antwoord met ''Ze wil nederlands leren.'' Like van alle talen van de wereld wil je NEDERLANDS Leren. dan ben je toch hartstikke gek.

    maar goed om dit topic nuttig te maken ;

    zou jij uitgewisseld willen worden? zo ja waarheen ;

    ik wel ; naar Canada,Engeland,Nieuw-Zeeland of Amerika.
    In canada en nieuw-zeeland wonen vriendinnen ; engeland en amerika lijken me gewoon cool


    We can only learn to love by loving.

    Ehm, Engeland, Amerkia, Zweden, Spanje, Australië =) Of misschien ergens in Afrika..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    New york city of momenteel, Turkije. ;$


    Tanya is de beste.

    Clumsy schreef:
    Ik zou dit jaar uitwisselingsstudent zijn in Finland, Maar volgend jaar ga ik er wonen ^^
    vet stoer :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Duitsland, Zweden, Schotland, Engeland en Amerika.


    Think before you act.

    Amerika, Spanje of België lijken me wel wat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben uitgewisseld geweest, ik was een week bij haar thuis in Italie en zei bij mij hier XD

    ik ga naar Frankrijk voor een midweek, in oktober (A) En in mei komen die studenten naar ons ^^

    Ik zou nog wel naar Amerika willen, Schotland, Japan ofzo xD, en dan zweden/noorwegen ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    gewoon niet :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou wel uitgewisseld willen worden naar Duitsland, Ierland, Engeland, Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland of Japan


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg