• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:31 ]

    Oh, jemig, wat ontzettend heftig. First of all: *hug*
    Daarnaast is het in no way jouw fout. Ik geloof in ieder geval van niet. Ik denk dat het puur toeval is (of genetische shit), maar ik denk dat jij er helemaal niets aan kunt doen. Alleen nog mooie dingen met je vader beleven, want vroeg of laat gaan we allemaal dood.
    Ik wil je heel veel liefde toewensen. Het komt wel goed. Ik zou goed over alles blijven praten en misschien een psycholoog opzoeken als je dat nog niet hebt gedaan?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat zwaar allemaal. :/ Je moet vooral niet jezelf de schuld ervan geven. Ziektes kunnen iedereen overkomen en erover piekeren of het jouw schuld is, heeft geen zin. Maar het is wel even goed te realiseren dat iemand doodwensen je beter niet doet. Ik sluit me aan aan wat hierboven al wordt gezegd. Blijf erover praten en misschien kan je iemand vinden zoals een psycholoog of een vertrouwd persoon of een plek waar je je verhaal helemaal kwijt kan. Ik zou als ik jou was ook alles in mijn gedachten op rijtje zetten. Als je er met iemand over praat, hou je best alles apart. Dus dat je het verhaal met je vader niet door elkaar haalt met het verhaal met je vriend. Gewoon om jezelf ook meer rust in je hoofd te geven. Blijf niet lang piekeren over iets. Probeer ook niet alles ik 1 keer op te lossen, die dingen hebben tijd nodig. Even het verwerken over je vader, maar niet over piekeren. En met iemand die je vertrouwd praten over je vriend? Rechtstreeks met hem gaat ook als dat niet te zwaar/moeilijk wordt. Natuurlijk kan je zelf alleen zien wat het beste voor jou lijkt. Ik wens je nog veel sterkte toe! *hugs*


    Ik wil een tuin vol egels

    Zit je in therapie? Dit is niet iets wat één twee drie opgelost kan worden. Ik denk dat je professionele hulp nodig hebt, mensen die je perspectief kunnen verschuiven en je hulp geven voor je depressie. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dank jullie wel voor al jullie steun.
    Het is alleen dat ik al vanaf mijn vierde in therapie ben, en die therapieën alles alleen maar meer schade hebben veroorzaakt.
    Mijn hele leven is altijd al een complicatie geweest (-: