• Helleu ~

    Gisteren of zo had ik een topic geopend met een nieuw idee voor een story, maar toen ik mijn outbox aan het insnuffelen was zag ik daar nog een idee hangen van mij dat ik ook wel leuk vond. Dus nu kan ik niet kiezen en wil ik dat jullie kiezen de welke leuker is. EN DAT MOET, want de geweldige Nicol heeft gezegd dat ik een topic moet maken, dus nu moeten jullie kiezen.

    Idee 1

    De achttien jarige Ashley Scott* vertrouwt dankzij wat ze heeft meegemaakt in haar leven geen enkele man meer. Toen ze een paar maanden geleden haar moeder met haar vriend betrapte, werd ze zo boos en vedrietig dat ze van Londen naar de staat Maryland in Amerika verhuisde en al haar contact verbrak met haar moeder en de vrienden van in Engeland. Die maanden later dat Ashley in Amerika woont heeft ze daar al weer een hoop mensen leren kennen. Enkel meisjes dan wel, geen mannen of jongens meer in haar leven. Totdat ze de knappe Jack/Alex tegen het lijf loopt en ze als een blok voor zijn charmes valt.

    Idee 2

    "ALEX GASKARTH GEDUMPT DOOR VRIENDIN!" Het staat in alle roddelblaadjes: De All Time Low zanger en zijn vriendin Lauren zijn gesplit. Na een relatie van vier jaar en half besloot Lauren Alex te dumpen. Maar wat als Alex de breuk niet kan verwerken en All Time Low op springen staat? En nog belangrijker: Waarom dumpte Lauren Alex?

    En dit wil ik weten:

    Welk idee?
    Titel?


    DOEI.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 18:42 ]

    OKE dan doe ik ze allebei maar doen moet iedereen ze maken? NU moet ik nog een titel hebben voor idee 1 want voor 2 heb ik al ;x

    voor ik 't vergeet
    van de tweede staat al één deel online, de proloog dus allemaal maken jaa?
    Should I write myself out of the history books.

    tweede..
    geen titel..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 20:16 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Conspiracy schreef:
    OKE dan doe ik ze allebei maar doen moet iedereen ze maken? NU moet ik nog een titel hebben voor idee 1 want voor 2 heb ik al ;x

    :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik ga voor het tweede ^^

    Welk idee? 1
    Titel? America brings love. (Geen idee of ik het goed zeg)


    I live for the applause, you will die for it.

    DUDES
    dankjewel, maar ik heb gkozen om ze allebei dan toch maar te doen
    na lang aandringen van Rose (aa)

    Twee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Idee 1... Dunno a title .o.


    Get back motherfuckerz'

    Titel voor idee 1: Runaway Love?
    Ik heb geen idee ._.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.