• De stelling van vandaag luidt:
    Veel van onbekende bandjes die je alleen op youtube of myspace vind zijn beter dan die al die bekende bands.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Soms wel, eerlijk gezegd.
    Maar aan de andere kant ook weer niet, want anders zouden ze al ontdekt zijn enzo.


    ok

    Ik vind de stelling niet kloppen.
    Want bands zijn niet beter dan een andere, ze zijn anders.
    En bands op youtube zijn ook goed, daarom niet beter of slechter.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Ik vind de stelling niet kloppen.
    Want bands zijn niet beter dan een andere, ze zijn anders.
    En bands op youtube zijn ook goed, daarom niet beter of slechter.
    Daarom zijn het ook stellingen. Discussiepunten. Want de een vind, hoeft de ander nog niet te vinden, vandaar 'Discussiepunt'. Btw 9 van de 10 stellingen worden niet door ons bedacht maar door de users :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Sommige wel ..

    www.myspace.com/MaybeSonic , het liedje Trashy Teenage Girl , heb ik geschreven : D. (en zij een beetje bewerkt aangezien het origineel Trashy Teenager was :') )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Daar heb ik niet genoeg vergelijkingsmateriaal voor (baby)


    I clicked my heels and wished for you.

    Daar ben ik het best wel mee eens eigenlijk. Niet volledig, maar toch voor een groot deel. Die onbekende bandjes doen wat zij willen en maken muziek die zij willen. Die bekende bandjes strijden, om het zo maar te noemen, om de meeste CD's te verkopen dus gaan ze ook meteen de commerciële toer op. Ja, I agree deels.
    But, ik praat dan ook over bandjes die niet óveral bekend zijn maar pakweg bijvoorbeeld alleen in een deel van Europa.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 9:55 ]

    het ligt aan de band zelf vind ik


    ~Lucky Cat~

    soms, niet altijd.
    ligt aan de muziek en de band zelf.


    i need you like a heart needs a beat.

    Die onbekende bandjes hebben denk ik vooral nog hun eigen geluid en de bekendere bandjes niet, maar of ze nou echt beter zijn? Ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt. Tenzij je meer houdt van bandjes die een eigen geluid hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan nooit zeggen wanneer een band 'beter is.' Als die anders is, wil dat tog niet zeggen dat die slechter is ofzo? Iedereen heeft zijn eigen mening.


    - hoi ;D

    Oneens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Meestal wel [:


    Just a simple "I love you" (:

    Soms wel (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    soms


    I need you like a heart needs a beat

    oneens.. ze zijn nog te onervaren om een zich een echte band te mogen noemen :X