• Avril Lavigne - Innocence


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Three Days Grace - RIOT


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Lovestoned - Justin Timberlake


    007

    Knoedels & drelletjes! <3
    Death - White Lies.
    En dat zijn we natuurlijk en natuurlijk praten wij tegen elkaar. Wij praten niet tegen onszelf als iedereen het kan zien. B)

    Dat ja! <3
    Let The Flames Begin (live) - Paramore
    Mijn RFD geraakt niet vooruit :X
    En indd wij praten tegen elkaar, maar soms praat ik tegen Alexgas in mn hoofd ook ;D

    Do You Know I Need You - X!nk. (A)
    Balen en dat doen wij zekers. Leuk toch. B) En ik praat niet in mijn hoofd. Ik praat altijd met de mond. Hèhè.

    Dream With Me - Juliet Simms.
    Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Juliet ;d bij deze. nah.
    en indd balen, ik doe morgen verder ofzo ;d en tsja, je mond dan ;dd

    Op je gemakje verder doen en daar hou ik je aan. Al had ik gedacht aan Iyo. x'D Maar Juliet is ook goed. Als tweede naam zou ik dan Isabel nemen. B)
    Humble Crumble - The Galacticos.

    Haha, nee, ik zou teveel denken aan vroeger en me schamen.
    Dan zou ik wel Juliet Yzabell nemen :X Ik vind die naam echt sjiek zo ;d en dat klinkt nog mooi ook ;o Juliet Yzabell en Jay Alex :9~ nu moet ik nog aan een vent en 2 kinderen geraken ;d
    The Guest - Juliet Simms

    My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets.
    Ja, dat is waar. Neem het toch maar niet. x'D En als je die twee namen echt neemt. Respect, wauw. Dan mag ik toch wel van eentje meter zijn hea, omdat ik hielp met de namen een beetje. (a) En dat klinkt inderdaad wel. En dat lukt je wel, je vindt dat wel. Alles op zijn tijd. :Y)

    I Swear This Time I Mean It - Mayday Parade.
    Niet neen. Ik vind die namen eigenlijk echt wel mooi :X Je koos ze gewoon allebei. Al zal ik later mss wel veranderen ofzo ;D Voorlopig is het dat. ;D Nu moet ik je helpen met het kiezen van de joouwe :3
    En op het gemakje, zekers. ;D
    En dat zou keizielig zijn moesten die kindjes hun meter aan de andere kant van Belgie wonen :X maar dan hebben we wel een excuus om vaak bij elkaar op bezoek te komen ;D

    Secret Door - Arctic Monkeys.
    Ik vind ze ook nog wel mooi, hoe meer ik ze zie zelfs. :'D Pak die maar gewoon! Ja, je mag me altijd helpen. Al moet mijn man het later ook goedkeuren dan. B) Dat zou inderdaad zielig zijn, maar toch ook leuk moest dat echt zo zijn. Ik zou je op mijn dertigste ofzo echt graag nog willen zien. Echt waar. :')

    I Swear This Time I Mean It - Mayday Parade
    En ja, hoe meer ik ernaar kijk, hoe beter, ze passen ook mooi samen, haha ;D Dan zing ik altijd Remembering Sunday voor ze :) En jaa, nou je man moet het dan zeker goedkeuren, daar moei ik me niet mee ;dd En nou, ik denk toch niet dat ik W-Vlaanderen blijf wonen. Later wil ik zo ver mogelijk van sm wonen eigenlijk ._.
    En ik zou je ook nog lang willen zien kindje, als je dat maar weet! ;d

    Heavy Cross - The Gossip
    <33


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Cornerstone - Arctic Monkeys. :9~
    Jaa, ik ben er ook voorstander van. Helemaal. Stiekem ben ik soms geniaal. :'D En wat lief als je dat voor hen zal doen. Goede mama! En niet dan daar blijven wonen. Dat is jouw keuze en daar moei ik me dan weer niet mee. :') En dan proberen we dat te regelen dat we dat nog lang doen! :Y)

    Black Cat - Mayday Parade.
    Neee, je bent echt geniaal, heb ik al vaker gevonden ;d En ik zou echt een goede mama zijn ;D want ergens weet ik eigenlijk hoe het niet moet :X ik heb slechte ervaringen ._. maar dan niet met mama eerder met de vaderfiguur. En ja, dat maak ik zelf nog wel uit ook ;D En dat doen we! ;d