• het begint met een verhaal over dat mijn moeder probeerde permanent te doen, maar dat mislukte en sinds dien, al meer dan een maand is 1 kant heel er pluizig. en ik gebruik elke keer shampoo voor droog/beschadigt haar. maar ik krijg het maar niet zoals de andere kant. heeft iemand een tip? en ik ben al bij de kapper geweest maar die kan er ook nie veel aan doen.

    x Mar,


    Love is the movement <3

    Nee, niet echt. Conditioner?


    You'll never dream alone. <3

    BoIsRawr schreef:
    Nee, niet echt. Conditioner?


    gebruik ik en haarmaskers. niets lijkt invloed te hebben.

    en als ik knip heb ik mega kort haar. en ik wil het juist lang laten groeien.

    is er kans dat het eruit kan groeien? al duurt me dat wel te lang.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 18:00 ]


    Love is the movement <3

    knippen, anders helpt het toch niet


    You can run but not hide

    kan het haar niet een soort van dood zijn? dus dat het zegmaar heel erg pluist enzo, wat je ook onderaan kan hebben als het van die gespleten punten heeft, en heel erg gaat pluizen dus?
    oké, ik ben vaag, maar ik weet niet anders te verwoorden...
    Maar ik heb geen tips(helaas:()
    Sorry..

    en sterkte


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    xLOVERZ schreef:
    (...)

    gebruik ik en haarmaskers. niets lijkt invloed te hebben.

    en als ik knip heb ik mega kort haar. en ik wil het juist lang laten groeien.

    is er kans dat het eruit kan groeien? al duurt me dat wel te lang.

    Heb je niet kans met uitlaten groeien dat het juist erger wordt, omdat het steeds verder kapot gaat?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Gekehoofd schreef:
    (...)
    Heb je niet kans met uitlaten groeien dat het juist erger wordt, omdat het steeds verder kapot gaat?


    maar zou het erg helpen als ik een stukje van de onderkant laat wegknippen. want het haar voelt wel zacht aan en kliteloos alleen het is pluizig, echt heel raar.


    Love is the movement <3

    xLOVERZ schreef:
    (...)

    gebruik ik en haarmaskers. niets lijkt invloed te hebben.

    en als ik knip heb ik mega kort haar. en ik wil het juist lang laten groeien.

    is er kans dat het eruit kan groeien? al duurt me dat wel te lang.


    O got, dan zitten we volgens mij in het zelfde schuitje. Maar bij mij is het dan beide kanten en helemaal vanonderen zo heel pluizig. Ik gebruik conditioner, maar dat helpt wel. Enkel, het groeit niet meer. Ik moét het knippen, want anders groeit het niet meer verder. Dus eruit groeien gaat niet lukken denk ik. ;x

    Sorry.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 18:04 ]


    You'll never dream alone. <3

    BoIsRawr schreef:
    (...)

    O got, dan zitten we volgens mij in het zelfde schuitje. Maar bij mij is het dan beide kanten en helemaal vanonderen zo heel pluizig. Ik gebruik conditioner, maar dat helpt wel. Enkel, het groeit niet meer. Ik moét het knippen, want anders groeit het niet meer verder. Dus eruit groeien gaat niet lukken denk ik. ;x

    Sorry.


    welke conditioner gebruik je?


    Love is the movement <3

    Gewoon laten,
    Ik had ok een pony en die was een beetje mislukt en toen heb ik hem toch laten groeien


    Food.

    ik heb een soortgelijk probleempje met men extenions , na het wassen zijn ze pluizerig en fluffy .. vervelend eigenlijk <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    ik heb een soortgelijk probleempje met men extenions , na het wassen zijn ze pluizerig en fluffy .. vervelend eigenlijk <3


    hoe heb je het opgelost?


    Love is the movement <3

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 20:03 ]

    Conspiracy schreef:
    Ga eens naar je kapper en vraag daar om tips?


    ik ben eingelijk wel van plan om dode puntjes te latne knippen miss dat dat helpt. en misschien heeft ze een wonder middel. en anders hoop ik dat het eruit groeit. het stelt me wel gerust dat ik niet de enige ben. en dat het eruit kan groeien. of gewoon er uit gaat. dus heel erg bedankt =D


    Love is the movement <3

    Conditioner handen vol Conditioner.
    werkt bij mij ook. Ik heb van nature heel pluizig haar eng niet leuk meer en ik gooi er veel Conditioner in en het werkt echt vet goed.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik heb dat ook :8
    maar enkel als ik buiten ben, door de wind enzo. Als ik binnen zit is het normaal.


    -