• Naar All Time Low in de Melkweg.


    Ik moet ze zien. (nerd)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ga niet, maar anders mocht je mee in mijn broekzak (nerd)

    Mij moet je er dan ook bijnemen! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    en mij neem je dan ook maar mee
    ik mag niet :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja hoor, kom allemaal maar mee in mn broekzak :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Fuck off dude, o_x
    Duw het er niet in >_<

    Endeavor schreef:
    Fuck off dude, o_x
    Duw het er niet in >_<

    zullen we samen balen ? O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    zullen we samen balen ? O.o

    Is goed ._.

    Ik moet ze ook zien! Maar ik mag niet naar Amsterdam omdat het te ver is maar ik ga blijven zeuren cause eigenlijk heeft mijn mama mooi beloofd dat we naar het volgende concert gingen waar ik naartoe wou omdat Green Day, Rock Werchter, Pukkelpop, Kanaalfeesten en nog vanalles niet door is gegaan dus ik blijf zeuren, ik moet en zal All Time Low zien (nerd)
    MARLOOOOOES
    nu wil ik wel mee in jou rugzakje hoor (krul)
    en als ik er niet meer bijraak dan vergeet jij niet om foto's/filmpjes te maken en dat andere wat ik je gevraagd heb (krul)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 13:17 ]

    Ik kom jullie allemaal ophalen met mijn tamme UFO en dan zet ik jullie wel af bij de Melkweg. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 13:17 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jersey schreef:
    Ik kom jullie allemaal ophalen met mijn tamme UFO en dan zet ik jullie wel af bij de Melkweg. :Y)

    JIJ
    JIJ
    jij bent geweldig _O_ -aanbid-

    Endeavor schreef:
    (...)
    Is goed ._.

    was ik maar ouder weetje
    dan ging ik gewoon .. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    was ik maar ouder weetje
    dan ging ik gewoon .. ><

    Was ik maar Nederlands, weetje.
    Dan nam ik je met me mee. ><

    Weet je wat wreed is? Toen we gisteren frieten gingen halen was mijn moeder erbij en ik was best wel aan het zeuren om naar All Time Low te gaan en ze begon opeens tegen de uitbaatster van dat frietuur zo van: Ze wil naar Amsterdam, vindt je ook niet dat ze daar nog genoeg tijd voor heeft als ze ouder is? bedoel ze is 13. Ja tuuuurlijk gaf die rotte frietboerin mijn moeder gelijk. Hoezo volwassenen spannen altijd samen?

    Conspiracy schreef:
    Weet je wat wreed is? Toen we gisteren frieten gingen halen was mijn moeder erbij en ik was best wel aan het zeuren om naar All Time Low te gaan en ze begon opeens tegen de uitbaatster van dat frietuur zo van: Ze wil naar Amsterdam, vindt je ook niet dat ze daar nog genoeg tijd voor heeft als ze ouder is? bedoel ze is 13. Ja tuuuurlijk gaf die rotte frietboerin mijn moeder gelijk. Hoezo volwassenen spannen altijd samen?

    Je bent ook nog jong. :) Ik ben 16 en ik mag niet. :)

    Endeavor schreef:
    (...)
    Je bent ook nog jong. :) Ik ben 16 en ik mag niet. :)

    Maar All Time Low treed op in NL waar we ook al naartoe zijn gegaan voor Tokio Hotel and dat is dit jaar - wie weet bestaan ze niet meer binnen een jaar of drie vier <.<