• Naar All Time Low in de Melkweg.


    Ik moet ze zien. (nerd)


    We'll never be as young as we are tonight

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar All Time Low treed op in NL waar we ook al naartoe zijn gegaan voor Tokio Hotel and dat is dit jaar - wie weet bestaan ze niet meer binnen een jaar of drie vier <.<

    Oh, dat is iets anders. Dan zie ik geen reden om niet te mogen. ._. Doe niet zo negatief. Atl gaat nog lang niet dood. :)

    Nou, wie wil er mee? n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Endeavor schreef:
    (...)
    Oh, dat is iets anders. Dan zie ik geen reden om niet te mogen. ._. Doe niet zo negatief. Atl gaat nog lang niet dood. :)

    Solly, ik kan soms nogal negatief doen - zo overtuig ik meestal mijn ouders ;x door te zeggen dat ze gaan stoppen of zo ._.
    Naja, het is wel op een woensdag en mijn opa verjaart dus snap ik 't eigenlijk best dat ik niet mag - A'dam is drie uur rijden and mijn mama wil mijn oma niet alleen laten nu mijn opa normaal ging verjaren. ik zal me er maar bij neerleggen.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Solly, ik kan soms nogal negatief doen - zo overtuig ik meestal mijn ouders ;x door te zeggen dat ze gaan stoppen of zo ._.
    Naja, het is wel op een woensdag en mijn opa verjaart dus snap ik 't eigenlijk best dat ik niet mag - A'dam is drie uur rijden and mijn mama wil mijn oma niet alleen laten nu mijn opa normaal ging verjaren. ik zal me er maar bij neerleggen.

    Oh, bij ons is het 2h30 rijden :') waar woon je dan? n_n
    En, tsja, ze komen heus wel nog eens. (cat) gewoon blijven hopen. Ze waren al eens in Belgelandje, ze komen heus terug.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Oh, bij ons is het 2h30 rijden :') waar woon je dan? n_n
    En, tsja, ze komen heus wel nog eens. (cat) gewoon blijven hopen. Ze waren al eens in Belgelandje, ze komen heus terug.

    Provincie Antwerpen - ergens tegen het stadje Temse in Oost-Vlaanderen.
    Laat ons allen samen hopen (cat)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Provincie Antwerpen - ergens tegen het stadje Temse in Oost-Vlaanderen.
    Laat ons allen samen hopen (cat)

    Oh dat weet ik niet zijn. En we hopen, ja ;D

    Waarom woon ik niet in Nederland.. Ik wil ook naar All Time Low.. :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bleuh, ik wil er ook naartoe. :9~


    A. ikmisje.

    Als ik al zou gaan, dan zou ik je helaas niet meenemen. Want dan zou ik Chiaar meenemen. :Y)

    Dan wil ik ook mee!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga een actie op poten zetten.


    Stuut allemaal eens een bericht naar hun myspace dat ze naar Belgenland moeten komen. :9~


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    Ik ga een actie op poten zetten.


    Stuut allemaal eens een bericht naar hun myspace dat ze naar Belgenland moeten komen. :9~

    Will not work, we tried.

    Brightside schreef:
    Als ik al zou gaan, dan zou ik je helaas niet meenemen. Want dan zou ik Chiaar meenemen. :Y)

    Ik weet wat ik aan je heb! <3

    Endeavor schreef:
    (...)
    Will not work, we tried.

    Uh.

    Gay.


    We'll never be as young as we are tonight

    als het door Gaat dat ik Ga maG Je met miJ mee xD


    Never look back, don't doubt tomorrow.