• Ik zou nog altijd de verjaardag van een vriendin van mij vieren, alleen kan ze nooit, en nou kon ze vandaag eindelijk wel, dus stuurde me een smsje vanmiddag van. Kom je om 7 uur bij me? dus ik blij, kunnen we het eindelijk vieren dat ze 16 is geworden maar nog geen minuut later stuurt ze ineens dat we het toch maar beter een andere keer kunnen doen omdat ze zich niet zo lekker voelt. Als dat echt waar was, was ze die minuut daarvoor ook al niet lekker. En het zou me niks verbazen als ze uiteindelijk naar haar vriendje toegaat. Of dat ze op school ineens zegt van ow ik heb dit en dat gedaan zaterdag, want dat heeft ze me wel eens eerder geflikt. Ik kan daar serieus niet tegen, dus nu dacht ik zo, ik geef haar gewoon een keertje een koekje van eigen deeg. Iets met haar afspreken en dan uiteindelijk niet kunnen, ik vind het namelijk een kutstreek.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had haar al lang terug gepakt. Als zij elke keer niet kon,dan zou ik dat op een gegeve moment ook doen,en als zei dan vraagt waarom je dat doet dan zeg je toch; Ja maar jij kan toch ook nooit?

    Ik zou gewoon niet meer haar verjaardag met haar gaan vieren.. :/ Like, je doet het toch voor haar en dan laat ze je vallen, wat een rotstreek is dat dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Om zulke dingen word ik ook altijd boos.

    Hm tja daar hebben jullie gelijk aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Damn, ik zou haar al lang genegeerd hebben.

    Ik had het al lang een keertje terug gedaan. Maar ze kan toch ook gewoon zeggen dat ze iets anders gaat doen. Als of ze bang voor je is..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik noem dat een fake vriendin ><


    - hoi ;D

    ik heb, of beter gezegd had ook zo'n vriendin ><


    -

    Blondiepants schreef:
    ik heb, of beter gezegd had ook zo'n vriendin ><

    Had? Gelukkig had. Zulke mensen maken je alleen maar chagrijnig [/ervaring]

    Ik ben niet iemand die zomaar iemand laat vallen, maar ik heb het wel gehad met haar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Glaceon schreef:
    (...)
    Had? Gelukkig had. Zulke mensen maken je alleen maar chagrijnig [/ervaring]

    Inderdaad en dan heb je die dag opeens niets meer te doen ><. Je wilt niet weten wat ik haar gestuurd heb, waardoor we nu al 2maanden ruzie hebben. Ik was het zo zat dat ik me helemaal heb laten gaan.


    -

    Wat zegt je vriendin,ik bedoel ik ken haar kant niet maar ik weet dat het best moeilijk kan zijn om nee te zeggen,dat het fijner is om een smoes te verzinnen als je geen zin heb ofzo


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Pietje schreef:
    Ik ben niet iemand die zomaar iemand laat vallen, maar ik heb het wel gehad met haar.

    Ik laat ook niet zomaar iemand vallen hoor, maar in dit geval wél. Eerst hadden we ongeveer 6maanden ruzie, beide te koppig om toe te geven. Daarna, als we afspraken, liet ze nieteens weten of het doorging of niet, daar word je echt pissed van.


    -

    dat is idd echt niet leuk (:
    spreek haar erover aan,en als ze zegd dat ze echt ziek was,maar je er later achterkomt dat ze met haar vriendje wegwas,dan moet je gewoon haar laten vallen als vriendin,en er niet meer mee afspreken.
    ofwel een goed gesprek met haar hebben waarin je duidelijk maakt dat je dit niet nog eens wil meemaken,nooit.


    everybody needs a song.

    Blondiepants schreef:
    Inderdaad en dan heb je die dag opeens niets meer te doen ><. Je wilt niet weten wat ik haar gestuurd heb, waardoor we nu al 2maanden ruzie hebben. Ik was het zo zat dat ik me helemaal heb laten gaan.

    Niet weten? IK wil het best weten. [/nieuwschierig]
    Of is het echt zo erg? Dan mag het wel in PB (áá)