• Lààt maar zitten :|

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 22:06 ]


    My friends are my estate.

    Ja klinkt wel leuk.
    Maar de mensen moeten ook weten dat zo'n emailadres bestaat.Dus je moet een soort van reclame maken hea.


    - hoi ;D

    Ja, klinkt leuk (:

    Troglodyte schreef:
    Ja klinkt wel leuk.
    Maar de mensen moeten ook weten dat zo'n emailadres bestaat.Dus je moet een soort van reclame maken hea.

    Dacht ik ook net aan (':.Maar ik weet niet misschien hier?In het stamcafé forum ;D,, of mag dat niet?:X


    My friends are my estate.

    Relentless schreef:
    (...)
    Dacht ik ook net aan (':.Maar ik weet niet misschien hier?In het stamcafé forum ;D,, of mag dat niet?:X

    Jawel maar je kan het ook bv. in je msn naam zetten ofzo? (:


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Jawel maar je kan het ook bv. in je msn naam zetten ofzo? (:

    Owhjhaa (':


    My friends are my estate.

    Troglodyte schreef:
    Ja klinkt wel leuk.
    Maar de mensen moeten ook weten dat zo'n emailadres bestaat.Dus je moet een soort van reclame maken hea.

    Ik ben bezig met een e-mail adres te maken (':.Maar euh hoe moet ie klinken (': ( Njhaa ik ben inspi-loos (':)

    xx


    My friends are my estate.

    Ik denk niet dat veel mensen er gebruik van zouden maken als dat e-mail adres niet bekend is..


    -

    Blondiepants schreef:
    Ik denk niet dat veel mensen er gebruik van zouden maken als dat e-mail adres niet bekend is..

    Weetik maar ik ga reclame maken (:


    My friends are my estate.

    Ja, begin het gewoon eerst naar mensen te sturen die je kent. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Unscarred schreef:
    Ja, begin het gewoon eerst naar mensen te sturen die je kent. (nerd)

    Sgoed maar ik heb geen inspiratie voor een e-mail naam -.-' :P


    My friends are my estate.

    oke wacht even....

    er was op Q ooit een hulp accounts, deze hebben we verwijderd omdat we Quizlet niet verantwoordelijk kon zijn het advies dat werd gegeven, en dat het ook niet door een bevoegd iemand was gegeven.

    Ik zet dit otpic even in de wacht tot wat mods hier hun mening over hebben gegeven; als je dat emailadres hebt gemaakt dus nog niet plaatsen hier :)


    BAM!

    het principe is hetzelfde en daarom sluit ik dit topic. Reden in bovenstaande post.


    BAM!