• Ja, wie van jullie woont in emmen en vond het leuk om een nummer te draaien? Ik werd net gebeld door een nummer die met 0591 begon, dat is dus Emmen. Nou dudes, wie heeft mij gebeld? Ik heb btw helemaal niet opgenomen, ik was weg.

    Worden jullie trouwens ook wel eens gebeld door mensen die je helemaal niet kent?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik was het x_x
    In bo's huis =3

    whaha
    no kidding.

    en ja ;3
    of ik word gesms't door rare gekken.


    We can only learn to love by loving.

    Ja. ;D
    Er belde eens zo Franse, en ik was al aan't nadenken hoe je in het Frans moest zeggen dat iemand verkeerd verbonden is, en toen hing ze op. (A)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 12:26 ]

    Vet vaak door kiddos die denken dat ze grappig zijn ._.'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ghehe, ik werd laatst gebeld door 2 wijven die mij helemaal gingen uitschelden. Hing ik op, gingen ze weer bellen en schelden. Hing ik op, gingen ze weer bellen. Nam ik niet meer op, hebben ze nog een stuk of 10x gebeld tot ik weer opnam. Zei ik gelijk dat ze zielig waren en elkaar lastig moesten vallen. En toen belden ze niet meer :"D.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik was gisteren wel in Emmen. :'D Maar ik heb je niet gebeld, mijn huisnummer begint lekker met 0593 ipv 0591 :p.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het altijd grappig als ik een sms krijg die helemaal niet voor mij bedoeld is :'D
    Geniaal _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oké, probleem opgelost. Die gast die geesz zn mobiel heeft ging mij bellen. Haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Oké, probleem opgelost. Die gast die geesz zn mobiel heeft ging mij bellen. Haha.


    Vet coel man. x'D Nouja, nu krijg ik hem tenminste wel terug. =)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik krijg veel berichtjes die niet voor mij bedoelt zijn en ook Fransen die bellen (:


    What you see, is what you get.

    Ik ben een keer midden in de nacht gebeld door een of andere Japanner :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik ben een paar keer door Amerikanen gebeld x3 En dan ging ik een heel gesprek met ze houden x,x En ik ben 1 keer gebeld door een gast uit zweden


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik wil ook door buitenlanders gebelt worden_O_ !
    amerikanen fsoo :Y)
    al wel meegemaakt dat een meisje mij de hele tijd belde,maar dat was omdat een paar vriendinnen van mij haar haten,en een grapje met haar wouden uithalen.
    dus ik haar gaan smsen,omdat ze mijn vriendinnen hun nummer had...
    na een tijdje stopte ik,begon ze mij te bellen als gek >.<
    dat kind was serieus gestoord :')


    everybody needs a song.

    Ja, wss gewoon verkeerd verbonden. (nerd)
    Dat heb ik heel vaak.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mij hebben ze 2maanden lang elke dag minimum 1keer gebeld, toen ik op school zat, dus ik kon nooit opnemen + het was een privénummer, dus ik kon niet terugbellen. Ohja, 1keer heeft die persoon mij 's avonds gebeld en toen ik opnam was het gekraak.


    -

    Vooral fransen bellen mij maar meestal hang ik gewoon op ik weet niet hoe dat ge zegt 'verkeerd verbonde' dusja :) en ik was het niet ik woon in België :) x