• Terug van vakantie na een autorit van in totaal 30 uur --> ik ga in bed liggen en de hele avond stories lezen ^^
    Nou zijn er genoeg stories te vinden over One Direction, Justin Bieber, 5SOS, etc., maar voor de komende tijd ben ik op zoek naar een paar goede || OP || verhalen. Dag mag echt van alles zijn. Eigenlijk is m'n enige criterium dat het goed geschreven is (ook spelling, interpunctie, etc, gewoon zodat het lekker leest (: ) en dat er toch wel minstens een paar hoofdstukken zijn zodat ik in het verhaal kan komen.

    { en natuurlijk neem ik abo's op de verhalen die ik leuk vind ^^

    Ik weet niet of je ook 16+ (eigenlijk 18+) leest, maar anders hoop ik dat mijn verhaal je aanstaat (:

    Plaatje is aanklikbaar.

    Het is wel een kortverhaal, weet niet of dat iets uitmaakt (:
    L'amour inconscient


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    16/18+ en kort verhaal maakt niet uit :) Onwijs bedankt! Ik heb bladwijzers genomen voor nu, maar stiekem vind ik het al onwijs leuk na de eerste drie hoofdstukken ghehe (bij jullie allebei (: )

    Ik heb er ook nog twee, maar eentje is nog maar pas begonnen. Ik ben ook eventjes stil gevallen, maar ik ben van plan snel weer verder te gaan (:

    Levenslang
    Better Half


    Mhm?

    Ik heb drie OP's. Je kunt ze hier vinden. Ze staan op fandom gesorteerd dus je moet even bij "OP -" kijken. c;

    Er staat ook een korte samenvatting bij. c;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 18:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben op dit moment bezig met een OP.
    Hij staat nog niet online aangezien ik nog een paar dingen wil fixen en ik nog een paar hoofdstukjes vooruit wil schrijven, maar ik wil je wel alvast een voorproefje sturen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb een Engels OP verhaal lopen, misschien dat je het wat vind:http://www.quizlet.nl/stories/151832/the-paper-girl/


    The truth is out there.

    Deze lopende story heb ik nog:

    Draken brengen geluk



    Nuo woont in een klein bergdorpje in het machtigste land van de wereld: Minzu. Dit land wordt onder andere bewoond door draken, waarvan wordt geloofd dat ze geluk brengen en geneeskrachtige magie bezitten. Als in haar dorp de pest uitbreekt, wordt ze door haar adoptieve oma, de leider van het dorp, gevraagd op zoek te gaan naar de rode draak die volgens de legenden het dorp beschermd. Maar deze draak is al jaren niet gezien en heeft zich teruggetrokken in de bergen. Nuo begint aan een lange en gevaarlijke reis om de draak te vinden en haar dorp te redden. Maar ook de drakenkeizerin, de keizerin van het rijk, heeft gehoord van haar zoektocht en doet een beroep op haar om het rijk te helpen verlossen van de op tijgers rijdende stam die zint op de rijkdommen van het land. Ze komt voor een moeilijke keuze te staan. Moet ze haar dorp en iedereen waar ze van houdt redden of het rijk? Voor beide tikt de klok.


    Cover door DreamerN


    Verder heb ik deze twee, die al af zijn.

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Monachopsis schreef:
    Ik heb er ook nog twee, maar eentje is nog maar pas begonnen. Ik ben ook eventjes stil gevallen, maar ik ben van plan snel weer verder te gaan (:

    Levenslang
    Better Half


    Wel dat is goed nieuws! Levenslang is echt een aanrader.

    Ik ga ook even mijn eigen story promoten: Undead Desires


    What would Emma do?

    Ik heb drie langere OP verhalen, maar Ladies, Bugs & Ladybugs en This is War zijn al een paar jaar oud. Catch me if you can is het meest recent. Daarmee heb ik in 2013 Story of the Year gewonnen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben op het moment bezig met een horror verhaal Het ergste scenario, Mocht je interesse hebben kan ik een link sturen als hij online komt?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb een OP verhaal, maar die is nog niet begonnen :') Maar je mag altijd een kijkje nemen hoor ^^.
    Maar dit verhaal (hij loopt nog wel) is toch wel mijn favoriete OP (niet geschreven door mij) verhaal op Q: Observaties van een muurbloem.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Fighting For Future
    Is nog niet gestart maar ik hoop dat je het leuk vindt!

    Thanks guys! M'n tabbladen staan helemaal vol haha. Ik ga sowieso allemaal checken, maar een paar vind ik al super veelbelovend klinken ^^

    Dit verhaal gaat pas eind deze maand beginnen, maar misschien lijkt het je toch wat ^^





    Natalya Bardova wordt door haar moeder in allerijl naar het keizerlijke hof geroepen, waar haar zuster op het punt staat zich te verloven met de tsar. Daar krijgt Natalya een geheim te horen dat heel haar leven op zijn kop zet. Wanneer de tsar de werkelijke reden van haar plotse aankomst in het paleis achterhaald, moet Natalya, om haar eer en die van haar familie te redden, op pad om de mythische vuurvogel te vinden, met als enige aanwijzing een mysterieuze ring.


    How can you rise, if you have not burned
    - Hiba Fatima Ahmad


    “Sleep is cousin to death. And both are mine.”