• Ik weet niet goed waar ik het moet zetten ><, maar wie vind het nog meer hatelijk als er iemand tijdens een film zit te praten? Het was de bedoeling dat ik Mirrors zou zien, maar vermits mijn moeder op alles wat weet te zeggen, ben ik maar gestopt met ernaar te kijken. Like, ze zei: 'zoveel spiegels hebben wij niet hoor' en vervolgens begon ze luidop de spiegels in ons huis te tellen. Of dan begint ze over de acteur zijn vader, lekker boeiend :X. En nu zei ze dat ze moest pissen, zeg ik: 'ga dan?' mam: 'dan ga ik de film missen' ik: 'zet dan op pauze' mam: 'ah, wat heb ik toch slimme dochters'
    So, wie vind het nog meer hatelijk?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 15:31 ]


    -

    Ik, heel erg. Ook als ik TV zit te kijken ofzo en mensen praten er leuk doorheen ¬¬


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn mama praat tegen de personage's op de tv x_x
    en dan zeg ik tegen haar; 'Ze horen je toch niet hoor, maar wij wel, kun je alsjeblieeeeft zwijgen?' op een heel geïrriteerde toon en dan begint ze te vertellen over dat ze dat van opa heeft en dat die dat ook altijd deed en dat zij het ook vervelend vond enzo


    All was well.

    owww ik ook!Ik word altijd geiriteerd.Laatst was ik concert vn Mj aant kijken op tv zegt mijn moeder : Zou die zweetvoeten hebben?Ik zo weet ik veel,zegt ze daarna : Hoe ziet die er uit als die zit te poepen?Ik zo : ik weet niet(en al helemaal geiriterd)zegt ze daarna : zou hij s'ochtends uit zijn mond stinken?Ik ben toen maar boven gaan kijken,echt vervelend.Mijn oma doet dat ook altijd,en als je dat bij haar doet word ze boos ><

    grote mensen,,,,je word er ma bang vn xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Almighty schreef:
    Mijn mama praat tegen de personage's op de tv x_x
    en dan zeg ik tegen haar; 'Ze horen je toch niet hoor, maar wij wel, kun je alsjeblieeeeft zwijgen?' op een heel geïrriteerde toon en dan begint ze te vertellen over dat ze dat van opa heeft en dat die dat ook altijd deed en dat zij het ook vervelend vond enzo

    waarom doet ze het dan zelf als ze weet dat het vervelend is? ^^
    Als ik zeg tegen mijn ma dat ze moet zwijgen, doet ze expres door --'


    -

    Ja dat heb ik dus ook altijd dat mijn moeder of mijn broer erdoor heen gaat praten... maar dan wordt ik altijd boos en houden ze ermee op..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik!
    of dat anderen de film al gezien hebben en steeds luidop zeggen wat er gaat gebeuren.. zo is namelijk mijn zus! --'

    xBabyxFacex schreef:
    owww ik ook!Ik word altijd geiriteerd.Laatst was ik concert vn Mj aant kijken op tv zegt mijn moeder : Zou die zweetvoeten hebben?Ik zo weet ik veel,zegt ze daarna : Hoe ziet die er uit als die zit te poepen?Ik zo : ik weet niet(en al helemaal geiriterd)zegt ze daarna : zou hij s'ochtends uit zijn mond stinken?Ik ben toen maar boven gaan kijken,echt vervelend.Mijn oma doet dat ook altijd,en als je dat bij haar doet word ze boos ><

    grote mensen,,,,je word er ma bang vn xD


    Whaha, okee, dat zijn wel héle rare vragen en ik zou er vast ook geïrriteerd van geraken ><.


    -

    Dat haat ik en dan stoppen ze niet meteen als je dat zegt, he.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik kan het zo niet hebben als er mensen doorheen lullen.
    Echt vreselijk |:
    Of als mensen gaan verklappen wat er gaat gebeuren.


    i'll wait here for you in my time of dying.

    Treasury schreef:
    (...)

    Whaha, okee, dat zijn wel héle rare vragen en ik zou er vast ook geïrriteerd van geraken ><.

    uhu...ach jah ik heb zin in dropveters

    maja we hebben ze niet >.>


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mijn broer als hij spellekes speelt en als ge dan zegt da die u ni versta word dieje boos pff of als ge op de computer zit en dieje komt om de zoveel tijd vrage wie er online is? en wat ik aan het doen ben ? pff x

    xBabyxFacex schreef:
    (...)
    uhu...ach jah ik heb zin in dropveters

    maja we hebben ze niet >.>

    wat zijn dat dan? [/belg]


    -

    Mijn moeder gaat dan altijd poetsen ofzo, als we een film kijken. Ze volgt hem nooit.
    Dus ik heb daar eigenlijk nooit last van, gelukkig =3

    Treasury schreef:
    (...)
    wat zijn dat dan? [/belg]


    whaha dit zijn dropveters,http://www.glutenvrijewebshop.nl/media/catalog/product/cache/1/image/143x265/8a02aedcaf38ad3a98187ab0a1dede95/C/T/CTR016.jpg

    Méésterlijk gwn xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    whaha dit zijn dropveters,http://www.glutenvrijewebshop.nl/media/catalog/product/cache/1/image/143x265/8a02aedcaf38ad3a98187ab0a1dede95/C/T/CTR016.jpg

    Méésterlijk gwn xD


    Oh, dat ken ik. Bij ons noemt dat kaliche -verkeerd geschreven, maar weet niet hoe je het schrijft (cat)


    -