• © Copyright SomeMusic.

    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:
    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Invullen om mee te doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Het liefste met foto)
    Rol: Buitenlands of Amerikaans persoon.
    Extra: (Misschien iets over het leven, dingen waar de anderen rekening mee moeten houden, iets wat je mee heb, dingen die je wel of niet leuk vindt iets anders)

    Regels:
    ~ Maximaal 1 personage per gebruiker.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    De RPG is open: Verhaal 1.

    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:09 ]

    Naam: Alexis Roselynn Lopez
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Bitchy, aardig tegen vrienden, sluw, brutaal. Door haar komen meestal de problemen.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Alexis heeft een getinte huid, en lang zwart haar. Ze heeft een slank lichaam en lange benen. Een perfect lichaam voor jurkjes dus, die ze ook vaak draagt. Ze heeft donker-bruine ogen, die soms zwart lijken. Haar ogen maakt ze op met mascara en oogpotlood.
    Extra: Ze wil problemen altijd oplossen met geweld, maar haar vrienden houden haar (meestal) tegen.


    El Diablo.

    xZaynatic schreef:
    (..).


    Jou personage is een Amerikaans persoon?

    Kan je een plek voor me reserveren bij Amerikaanse jongeren.
    Ik vul later in.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Jou personage is een Amerikaans persoon?


    Jep ;P


    El Diablo.

    Naam: Hailey Jane Nights
    Leeftijd: 17. Ze wordt 23 April 18.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Hailey is een echt meisje, meisje. Ze houdt van jurkjes en rokjes. Al is ze niet te beroerd om met een grote trui en gangster pet op de bank te gaan zitten. Maar Hailey houdt dan vooral van jurkjes. Ze is een meisje, dus mag ze dat ook laten zien, vindt ze. Hailey is niet zo'n hele harde en taaie. Ze is juist een lief en zacht persoon. Hailey houdt van aandacht. Ze vindt het helemaal niet erg om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Maar dan wel positief. Het liefste heeft ze natuurlijk wel aandacht van jongens. Hailey vergeeft mensen niet snel, als je ruzie met haar hebt, dan kan je het wel schudden, aangezien Hailey heel lang boos kan blijven. Al is ze wel iemand die het juist lekker gezellig wilt houden. Hailey is niet te beroerd om op iemand af te stappen.
    Uiterlijk:


    Emilie Nereng
    Extra: Nope.

    Mijn meisje is Amerikaans :3

    Naam: Gayla Carson
    Leeftijd: Gayla is 17 jaar oud
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):



    Gayla heeft lange bruine haren en groene ogen, Gayla heeft iets wat warmte en vriendelijkheid uitstraalt. Vele mensen zijn graag bij haar ze is 1.70 lang
    Innerlijk: Gayla heeft twee kanten een warme en vriendelijke kant, die altijd vrolijk is.
    Die altijd het beste in iedereen ziet, alles uit het leven probeert te halen en soms te veel aan andere denkt bij deze Gayla is iedereen graag
    Gayla is altijd even nieuwsgierig ze probeert altijd overal achter te komen.
    Extra: Gayla komt uit Minnesota, een plek waar elke winter erg veel sneeuw ligt, ze houd er van om buiten te zijn in de sneeuw en haar grootste hobby is snowboarden.
    Ze gaat dan ook zo vaak mogelijk terug naar Minnesota om daar te snowboarden.
    Haar jongere zusje Katelyn heeft kanker en haar oudere broer Devon zit in het Amerikaanse leger.
    Ze is meestal allen thuis met haar tweling broer Liam, Gayla heeft heeft nog een kleine kat Zeus

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:32 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik reserveer een Amerikaanse jongere. Ik ga nu de rol maken ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik heb twee vragen aan iedereen.

    1. zal ik een jongen of een meisje aanmaken?
    2. zal ik de buitenlandse jongeren houden of zal ik er gewoon tien Amerikaanse jongeren van maken?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 17:52 ]

    SomeMusic schreef:
    ik heb twee vragen aan iedereen.

    1. zal ik een jongen of een meisje aanmaken?
    2. zal ik de buitenlandse jongeren houden of zal ik er gewoon tien Amerikaanse jongeren van maken?

    1. ik maak een jongen en ik denk dat een Meisje gezelliger is. Meestal besturen jongens een auto en niet meisjes. (Dat willen jongens gewoon) en dat kan humor veroorzaken.

    2. Nee het zorgt voor spanning en nieuwe ervaringen. Een nieuwe cultuur in de groep ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oke, misschien dat een meisje gezelliger is. Maar toch maak ik een jongen, dan bestuur ik de auto. En het is leuker, anders zijn er alleen maar meisjes? (Ik twijfel nog steeds, want een meisje is leuk, maar een jongen ook..)
    En ik hou die buitenlanders erin, maar mensen moeten ze wel willen spelen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:16 ]

    SomeMusic schreef:
    Oke, misschien dat een meisje gezelliger is. Maar toch maak ik een jongen, dan bestuur ik de auto. En het is leuker, anders zijn er alleen maar meisjes? (Ik twijfel nog steeds, want een meisje is leuk, maar een jongen ook..)
    En ik hou die buitenlanders erin, maar mensen moeten ze wel willen spelen.


    Ik wil wel een buitenlandse maken a. Iemand uit de UK geldt gewoon als buitenlands? of niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    Ik wil wel een buitenlandse maken a. Iemand uit de UK geldt gewoon als buitenlands? of niet?


    Iedereen buiten Amerika is een buitenlander.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Iedereen buiten Amerika is een buitenlander.


    [okee dan maak ik een buitenlandse :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [okee dan maak ik een buitenlandse :)]


    Okee, nice!(Y)

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Okee, nice!(Y)



    :) Ik ga nu wel even zo'n 'paspoort' maken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered