• Vanmiddag fietste ik uit school terug met een vriendin van me, ze komt uit Armenië en woont hier al vanaf haar 6de.

    Toen begon ze ineens te vertellen dat haar leraar op haar basischool het raar vond dat ze VWO kon doen, ze is geen Nederlander dus kan je dat niet. Toen dacht ik Whatefack, ze kan beter leren dan wie dan ook bij mij in de klas, en ze schrijft ook nog een damn mooi. Gelukkig is ze wel naar het VWO gegaan. Maar zoiets mag je als leraar toch niet zeggen, wat is er zo vreemd aan een meisje die niet hier is geboren die wel goed kan leren.

    Ik mag die gast niet.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat vonden ze ook van mij?
    Ik kwam hier op me vierde, doe nu vwo/gymnasium o.o
    En ben een van de beste in Nederlands. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 19:37 ]


    ok

    Als ze al vanaf haar 6e in NL woont, heeft ze een Nederlands paspoort en is ze dus officieel Nederlandse.
    Dus wat die leraar zegt, maakt überhaupt al geen sense.


    I clicked my heels and wished for you.

    Wat een lul.


    when words fail, music speaks.

    Dat is idd hatelijk!!


    Got up on the wrong side of life today

    Mijn mentor zei vandaag tegen een meisje, die uit Limburg kwam, dat hij het raar vond dat ze op Havo omdat hij vond dat het niveau in Limburg láág was. En toen hij vroeg of ze er ook VWO gaven zei ze zo: Ja, dat is er wel. En toen zei hij: Ja, geloof ik NIETS van, dit dat.
    Welkom racisme -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Despondency schreef:
    Mijn mentor zei vandaag tegen een meisje, die uit Limburg kwam, dat hij het raar vond dat ze op Havo omdat hij vond dat het niveau in Limburg láág was. En toen hij vroeg of ze er ook VWO gaven zei ze zo: Ja, dat is er wel. En toen zei hij: Ja, geloof ik NIETS van, dit dat.
    Welkom racisme -.-



    Wooooow x'D Damned, nu gaan mensen binnen Nederlands elkaar ook nog een discrimineren? Dat word te gek.


    Your make-up is terrible

    dat is like
    discriminatie
    en slaat dus nergens op


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    iedereen met welke huidskleur dan ook kan slim zijn en goed leren. ook al ben je pimpelpaars met een goud randje. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ohmygod. zó belachelijk!
    iemand uit mijn klas heeft een vader uit roemenië maar zij zelf is Belgisch. maar toch word ze gepest. heb je nog maar iemand buitenlands in de familie je word al gediscrimineerd!


    - hoi ;D

    Dat is zo belachelijk
    Alsof Nederlanders zo slim zijn :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Despondency schreef:
    Mijn mentor zei vandaag tegen een meisje, die uit Limburg kwam, dat hij het raar vond dat ze op Havo omdat hij vond dat het niveau in Limburg láág was. En toen hij vroeg of ze er ook VWO gaven zei ze zo: Ja, dat is er wel. En toen zei hij: Ja, geloof ik NIETS van, dit dat.
    Welkom racisme -.-

    Waar is die lul (6)
    Ik kom uit Limburg en ik ben soms slimmer dan de leraren(niet om op te scheppen onze leraren zijn dom >< )

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 20:22 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Rare gast o.o


    Never run out of reasons to smile...