• Haha, helemaal into school dus.

    Nou, nee.

    Normaal gesproken zou morgen mijne eerste lesdag zijn, nu dus niet meer. (krul)
    Ik logeer namelijk bij mijn tante! En ga dus morgen niet naar school, ahaha :'D
    Dus mijn tas die ik heb ingepakt, is nu lekker gevuld met kleding.

    Wat dit topic nou zo nuttig maakt:
    Nog meer mensen niet naar school gegaan omdat ze ergens anders logeren? (krul)


    ok

    Gosh ik wil dat eigelijk ook wel maar toch wil ik ook wel naar school want een mens moet ik nog fucking hard slaan:((


    I Got My Party Tonight<33

    LollyTJES schreef:
    Gosh ik wil dat eigelijk ook wel maar toch wil ik ook wel naar school want een mens moet ik nog fucking hard slaan:((

    Haha, omygod :'D
    Sla haar elkaar in en kom daarna terug. Ik blijf hier voor zo'n drie dagen nog, denk ik. (lol)


    ok

    Hahah foeifoei. Nou ik heb volgende week woensdag een concert, twee weken daarop ook, en in october ben ik een lang weekend naar Berlijn. Dan moet ik eigenlijk ook al die dagen naar school. Geen idee hoe ik dat ga oplossen :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah foeifoei. Nou ik heb volgende week woensdag een concert, twee weken daarop ook, en in october ben ik een lang weekend naar Berlijn. Dan moet ik eigenlijk ook al die dagen naar school. Geen idee hoe ik dat ga oplossen :'DDD

    2 magic words.

    being sick.(nerd)


    ok

    Madenaaaaah schreef:
    (...)
    2 magic words.

    being sick.(nerd)
    Yeah well dat heb ik vorig jaar al een half jaar gedaan. Daar trappen ze niet zomaar meer in :'D -lees ik moest mijn jaar over doen (krul)- en uhm mij moeder meld me niet ziek, dat is het kutste van alles. En ik ben niet goed in liegen dus geen idee hoe me dat ooit gaat lukken :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Yeah well dat heb ik vorig jaar al een half jaar gedaan. Daar trappen ze niet zomaar meer in :'D -lees ik moest mijn jaar over doen (krul)- en uhm mij moeder meld me niet ziek, dat is het kutste van alles. En ik ben niet goed in liegen dus geen idee hoe me dat ooit gaat lukken :'DDD

    Damn, das wel kut ja o.o


    ok

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Yeah well dat heb ik vorig jaar al een half jaar gedaan. Daar trappen ze niet zomaar meer in :'D -lees ik moest mijn jaar over doen (krul)- en uhm mij moeder meld me niet ziek, dat is het kutste van alles. En ik ben niet goed in liegen dus geen idee hoe me dat ooit gaat lukken :'DDD


    Gewoon naar de dokter gaan en doen alsof je echt enorm ziek bent,,
    als je een gemakkelijke dokter hebt, geeft die je wel een briefje voor een week ofzo...
    Natuurlijk moet je dan wel het geluk hebben,
    want als je dan zo'n irritante dokter hebt....


    90020190

    AUTHENTIK schreef:
    (...)

    Gewoon naar de dokter gaan en doen alsof je echt enorm ziek bent,,
    als je een gemakkelijke dokter hebt, geeft die je wel een briefje voor een week ofzo...
    Natuurlijk moet je dan wel het geluk hebben,
    want als je dan zo'n irritante dokter hebt....
    Lees, ik ben niet goed in liegen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Neen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Lees, ik ben niet goed in liegen :'DD


    Tja, dan weet ik 't ook niet meer xp


    90020190

    AUTHENTIK schreef:
    (...)

    Tja, dan weet ik 't ook niet meer xp
    Ghehe nee in ieder geval bedankt voor de tip. Maar dat komt wel goed. Waarschijnlijk ga ik met mijn blije hoofd gewoon zeggen: ik ga naar een concert. En dan zal ik wel een waarschuwing krijgen ofzo achteraf :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe nee in ieder geval bedankt voor de tip. Maar dat komt wel goed. Waarschijnlijk ga ik met mijn blije hoofd gewoon zeggen: ik ga naar een concert. En dan zal ik wel een waarschuwing krijgen ofzo achteraf :'DD


    Graag Gedaan ^_^

    Maar pas op want ik heb in 2008 ook veel last met school gehad door concerten van TH xD


    90020190