• Ik kwam dus vandaag weer op school,en het blijkt dus dat ik de verkeerde Wiskunde boeken heb,en nog een paar andere mensen in mijn klas hebben hetzelfde probleem,ik baal daar echt stevig van want ik wou vooruit gaan werken,dat mag niet van mijn mentrix maar ik was het wel van plan want anders heb ik me werk niet af aan het eind van het jaar..dus nu wacht ik tot mijn vader thuis is en dan moeten we dus nieuwe bestellen,en dat duurt ongeveer twee maanden,dus ik moet met een ander mee kijken of ik moet kopieren maar als ik kopieer dan mag ik de kosten van het kopieerpapier elke keer gaan betalen,dus elke keer iets van 2 euro wilt mijn mentrix dan,dus nu moet ik twee maanden met een ander meekijken en dat gaat lastig want diegene is vaker verder dan dat ik ben. God wat een gekut altijd met die boeken --'


    Wie heeft ook zulke problemen of ander iets?

    Ocharme bij ons op school rade ze meestal aan om dan naar de uitgeverij zelf te gaan en boeken te gaan vrage maar raar dat dat zoo lang duurt 2maanden das keii lang dan hebde bijne uw examens allez anderhalf maand ofsow erna ma dan nog hé x

    ik ben mn engelsboek heel lang kwijt geweest. damn, ik moest steeds met iemand anders meekijken, en mijn leraar werd echt damnkwaad op me steeds. ._.


    Destroy what destroys you.

    Tot nu toe nog geen problemen met verkeerde klas of boeken, ik heb dan ook alleen nog maar mentorles en economie gehad,,

    maar ik zit wel alleen én in een klas die ik niet zo geweldig vind zeg maar,
    vorig jaar bleek ik in de verkeerde klas te zitten :S

    Pff,ik zit er écht mee. Ik had me juist verheugt om vooruit te gaan werken zodat ik eerder klaar ben,nu ik het verkeerde boek heb,weet ik zeker dat ik het niet af zal krijgen.[/i]

    Vandaag in de 1e pauze moesten we alle boeken inleveren die beschadigd waren en die stuk waren, etc. Maar ik heb Sport als profiel en met de sportklassen gingen we naar het sportveld, dus was ik niet op tijd.
    En nou is mijn Aardrijskundeboek vol met krassen. .__.


    -

    Bij mij is het erger!
    Ik moet zien dat ik school vindt voor 1 oktober of ik moet voor de jeugdrechter...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik mis nog een aantal boeken, ook niet erg handig ><
    En ik zit wel eens in de verkeerde klas (A)
    Maar twee maanden is echt lang hoor :| Volgens mij gaat het zelfs bij ons nog sneller... *houdt verder haar mond want ze heeft ook nog niet alle boeken :X*

    dat is niet handig Ö
    wij moeten onze boeken niet bestellen,maar krijgen ze gewoon op school ^^
    + we krijgen een kaartje waarmee we zo'n 50 kopies kunnen maken,gratis (:


    everybody needs a song.

    Ik heb wel alles xd, maar ik heb ook boeken die ik helemaal niet nodig heb ><


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb alles denk ik :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil dat ook doen, maar ik zit nu in het eerste jaar van het MBO en ik zou niet weten hoe die boeken van me precies in elkaar zitten x.x ik snap er geen bal van als ik het zo lees. :l


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik mis hartstikke veel pagina's uit mijn Duitsboek. Die vrouw is woedend. ._. Kom op, alsof ik die er voor de lol zelf uit ga halen (dat beweerde ze dus)..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Me pa bellen naar die uitgever enzo,en die zou voor 8 uur terug bellen en als ie dat niet doet dan besteld mijn vader de boeken opnieuw want ze hebben dus de verkeerde boeken gebracht maar me pa had ze wel goed bestelt.


    EN DE HALVE KLAS HEEFT DE VERKEERDE WISKUNDEBIJ MIJ >.<

    Ik niet, maar weetje, bij ons zijn de kopieën gratis als je een boek niet hebt. Stom dat ze er bij jou geld voor vragen. -.-

    ik heb cambridge engels en ik heb een paar weken geleden mijn woordenboek besteld. alleen ik heb hem nog steeds niet en ik moet hem volgende week dinsdag meenemen.. dus ik stress hem een beetje O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.