• Wie heeft er hier natuurlijk de ergste leraar van héél de school als titularis/mentor?
    IK!

    Hij heeft een ontzettend hoge eigendunk, slechte humor, iedereen is bang van hem, hij roept als het hem niet aanstaan, zijn stem is dus ook door het roepen hees, hij heeft vieze gewoontes door de hele tijd met zijn tong over zijn lippen te gaan, in zijn oor te peuteren en met zijn benen wijdopen te zitten! :X

    Hij is echt vreselijk!

    Verder zit ik met allemaal pestkoppen van vroeger in de klas en dat is nu ook niet bepaalt tof als je een nieuwe start wou nemen! >.<

    En het lokaal is oud en lelijk! >.<


    Iemand nog zo'n rotklas/leraar?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 16:39 ]


    Let the Night embrace you

    Ik heb mijn leraar Engels als klastitularis, en ik ken hem eigenlijk niet zo goed xD en die aardige leider van disneyland is zijn assistent, mijn leraar Fysica en Biologie :X
    Ik weet niet of je hem nog kent, Ellen xD
    Poor you ;o


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    ik heb een ROTklas :X


    -

    Poor you!
    Heb ooit zo'n wiskunde leraar gehad. Met mijn cijfers was ik een 'smet op zijn blazoen' en toen ik eindelijk na hard studeren in het inhaallokaal een toets had gemaakt waar ik een 8 voor had, ging hij checken waar ik had gezeten omdat ik gespiekt zou hebben. Hij rookte zoveel dat het zijn poriën uitkwam en schreeuwde maar al te graag.
    Ik weet dus hoe het voelt :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Nope, mijn klas is goed. Ik zit niet bij mijn pestkoppen in de klas - daar hebben ze voor mij speciaal voor gezorgd en mijn titularis/mentrix is best wel lief, alleen lijkt ze op Miss Piggy. Voor de rest heb ik ook nog een vriendin in de klas zitten - de andere deed verder Latijn & nog een andere die deed BVL en ik Moderne Wetenschappen - en mijn leerkrachten zijn ook allemaal nog leuk. Mijn rooster ziet er goed uit, dus bij mij zit 't wel goed ;D

    But, ik heb vroeger wel een leerkracht gehad in de lagere school die altijd met zijn ballen tegen de punt van de bureau schuurde. En nu heb ik een leerkracht wiskunde die zweetplekken heeft, altijd spuugt, vol met puisten staat etc. EN mijn zus had vroeger een leerkracht Nederlands die onder iedereens rokken keek.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 18:21 ]

    Mijn mentor schijnt heel streng te zijn, maar daar kom ik pas morgen het 6e uur achter. De klas is wel okee op het feit na dat we maar met 6 meisjes zijn en de leraren zijn wel okee op die van Duits, L.O. en Technologie na.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dude, ik zit met de focking irritantste pestkop in de klas x,x en mijn leraren zijn focked up eng. Like, 1 keer je boek vergeten of je hw niet gemaakt, en je vliegt eruit en moet nakomen, strafwerk schrijven EN je krijgt ook nog strafcorfee. ><


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zit met allemaal kindjes die twee / drie jaar jonger zijn dan mij in de klas; (ik ben 16, en ben twee keer blijven zitten) en die doen constant kinderachtig, ene gast heb ik al bedreigd. Maar gelukkig zijn twee vrienden van mij nu ook blijven zitten en val het een heel klein beetje mee. Ik heb voor Nederlands, Geschiedenis en aarderijkskunde dezelfde leerkracht (mannelijke) , en die heeft mij vandaag van barbie en schminkpop verweten, maar gelukkig heb ik een plezante leerkracht (een mannelijke) die constant grappen maakt, zichzelf een tetterwijf vind en zegt dat jongens niet-luisterde klootzakken zijn en achterop de meisje zijn met hun verstand. En de meest gevreesde leerkrachte, die van Boekhouden/Economie/Kantoor die wordt dootr iedereen gevreesd, die vind het tof dat ik en beste vriend M terug in haar klas zitten, dusja die heeft mij graag :] Dus ik hoop dat het nog mee valt dit jaar anders word ik zot :]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:28 ]

    Ik heb een ontzettend leuke Duitse leraar, hij is gewoon grappig. =))
    Onze wiskunde leraar is een ei, mijn mentrix hebben we zo overspannen en mijn Engelse leraar is kut, omdat je hem niet kunt verstaan -hij praat ontzettend zacht, en wij zitten altijd achterin de klas.- De rest ken ik niet echt. =')

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:31 ]


    Save me with your love tonight.

    -Dit bericht moest dus worden verwijderd.-

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:31 ]


    Save me with your love tonight.

    Ik heb wel een leuke klas =) en men mentor is wel oké, geloof ik. Ik ken hem niet echt..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.