• oke wilt misschien iemand uit belgenland voor mij asje asje blieft DIT downloaden? want ik kan het hier in NL dus niet downloaden ==' (kl'te rechters!) en ik kan het dus nergens anders op internet vinden..

    en ja ik weet nog niet (als iemand dat bestand dan heeft) hoe ik het naar mij moet krijgen maar dat lukt wel (heeft al een plannetje)


    Oh geweldig het is gewoon mijn limewire dat suckt.. het kan niet zo zijn dat ik als enige niet kan downloaden ^^ wie heeft er limewire 5.2.13? en kan daarmee wel downloaden? anders installeer ik ff een andere versie ;]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 20:03 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kan je hem niet vinden in Mininova, TorrentMonster of gewoon in Frostwire? :P Alleen The Pirate Bay is in NL geblockt hoor ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Sorry, ikwoonookinnl (:


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    ik ben nederlands en ik kan die torrent wel voor je opslaan en naar je sturen

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:53 ]

    BELGISCH ! Hierzo :9~


    All was well.

    dankuwel.

    -woont in nl


    we've only said goodbye with words

    LoveAndDeath schreef:
    ik ben nederlands en ik kan die torrent wel voor je opslaan en naar je sturen


    ja opslaan kan ik em ook ;]
    maar dan kan ik hem nog niet downloaden, dat hebben de rechters geblokkeerd. dan zegt hij steeds iets van 'fout in torrent.. blablabla download limewire eventueel opnieuw om het probleem te verhelpen' en nee dat helpt dus niet :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    ja opslaan kan ik em ook ;]
    maar dan kan ik hem nog niet downloaden, dat hebben de rechters geblokkeerd. dan zegt hij steeds iets van 'fout in torrent.. blablabla download limewire eventueel opnieuw om het probleem te verhelpen' en nee dat helpt dus niet :/



    raar ik heb laats nog een film gedownload o,0

    Ik kan hem wel gewoon downloaden en ik woon in Nederland? XD

    oh, wacht. ik bedoelde van de site afhalen. Ik krijg hem met Frostwire ook niet binnen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:56 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik kan hem wel gewoon downloaden en ik woon in Nederland? XD

    oh, wacht. ik bedoelde van de site afhalen. Ik krijg hem met Frostwire ook niet binnen.


    :o mijn pc haat mij.. ik kan hem dus niet downloaden.. en dat zou ook geblockt moeten zijn.. lekker heb ik weer x'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    IN NL kan je um ook gwn douwnloade
    Gwn met sharazena
    als het niet te lang duurt doe ik het wel even.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nouja, weet je wat mensen ik ga gewoon wel opzoek naar andere sites.. er zijn nog wel meer dingen die ik zoek, maar ik vind het wel :]
    in elk geval bedankt voor de hulp alvast^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wie heeft er limewire 5.2.13 en kan daar gewoon mee torrents (zoals van the pirate bay) downloaden? want misschien ligt het aan deze versie dat moet ik even een andere versie instaleren..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT