• De stelling van vandaag luidt:
    Bellen tijdens een gesprek is asociaal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.

    euhm
    hangt ervan af x)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als het echt een belangrijk telefoontje is vind ik het niet aso. Maar dan zeg je dat ook gewoon ff tegen iemand.
    Maar als iemand tijdens een gesprek gewoon doodleuk aan de telefoon over onzin dingen gaat praten vind ik dat aso jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eh, nee? Het is toch ook niet asociaal dat je je afmeldt van msn omdat je moet eten? Dan heb je toch ook gezegd dat je gaat eten? Je kan jezelf toch excuseren tijdens het gesprek? Als je mobiel zélf gaat, dan kan het ja. Maar om te gaan zitten bellen uit het niets, slaat nergens op.


    -

    Als je zelf iemand op moet gaan piepen vind ik het wel asociaal. Maar nee, een telefoontje opnemen niet, nee. Stel nou dat het iets heel belangrijks is?


    ok

    Miauw schreef:
    Als het echt een belangrijk telefoontje is vind ik het niet aso. Maar dan zeg je dat ook gewoon ff tegen iemand.
    Maar als iemand tijdens een gesprek gewoon doodleuk aan de telefoon over onzin dingen gaat praten vind ik dat aso jah.


    hoi, jij bent leuk.

    mee eens


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Mee-eens. met Miauw!:Y)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Idd :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    PUKKELxDING schreef:
    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.


    Up to the sky, To win, or die!

    Mee eens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Als ik telefoon heb zeg ik 'sorry' en dan neem ik op en ga ergens anders heen. Maar als ik dan met wat belangrijk bezig ben, zeg ik wel dat ik niet zo lang kan bellen omdat ik het druk heb.


    everything you imagined, and more...

    mee eens.

    tenzij het een belangrijk telefoontje is, of je bent bv bij een goeie vrien of zo, die dat wel kan hebbe nn weet dat je geen aso bent:P