• Tom had de foto in zijn blog geplaatst.
    Ik heb de foto op Tinypic geplaatst:

    http://nl.tinypic.com/r/2iaano3/3

    Wat vinden jullie ervan?


    -

    Agony schreef:
    ik vind het eigl niet zo mooi. Ook door het feit dat TH blijkbaar maar uit 1 iemand meer bestaat ofzo? -_- maar het gaat hem natuurlijk om de muziek die er op staat, niet zo zeer om de cover.


    ok

    Ik vind 'm ook niet echt leuk.
    Ik had op een YT-filmpje ook een foto gezien met allemaal, en dan hun hoofd half robot ofzo, half mens. Die was echt gaaf. :'DD
    Had verwacht dat ze die gingen doen. :]
    Maar toch, vind m niet lelijk. 8DD


    -

    serieus :'D als ik dat om middernacht zou tegenkomen ik doe in me broek :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind 'm lelijk & eng en dom dat Bill weeral alleen op de cover staat. Tss.

    Ik vind hem nogal freaky...
    En het is idd wel stom dat de rest van Th er niet opstaat, alsof Bill de enige is die echt belangrijk is -.-'


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Ik vind het dom dat iedereen daar nu over zeikt terwijl de hele band ermee in moet stemmen en ze het zelf dus niet zo erg vinden.
    Hij ís de frontman.
    Meer aandacht, en meer gezeik.

    Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi, ook jammer dat het enkel Bill is dat er op staat. Het is net alsof de rest van de band niet meer belangrijk is. -waardoor de rest ook minder gaat verdienen dan Bill.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    eng maar cool.
    Maar eum waar is de rest van Tokio Hotel?


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    Ik vind het dom dat iedereen daar nu over zeikt terwijl de hele band ermee in moet stemmen en ze het zelf dus niet zo erg vinden.
    Hij ís de frontman.
    Meer aandacht, en meer gezeik.

    Dat is eigelijk ook wel waar (:


    I need you like a heart needs a beat

    Wel mooi,maar de rest van th had er ook mogen opstaan.


    Everyone smiles in the same language.

    Cherished schreef:
    Ik vind het dom dat iedereen daar nu over zeikt terwijl de hele band ermee in moet stemmen en ze het zelf dus niet zo erg vinden.
    Hij ís de frontman.
    Meer aandacht, en meer gezeik.
    Hij is idd de frontman en de hele band moet er ook idd mee instemmen. Maar toch blijf ik vinden dat de ganse band er moet opstaan, omdat de cd een creatie en een samenwerking is van hun allemaal. Maar eigenlijk; I don't care, tot zolang de liedjes goed zijn. En aan de previews te horen zijn ze heel goed ^^

    Artist schreef:
    Is de rest van Tokio Hotel ineens niet meer belangrijk?


    It even took me by surprise

    Vaag maar vet (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Agony schreef:
    (...)Hij is idd de frontman en de hele band moet er ook idd mee instemmen. Maar toch blijf ik vinden dat de ganse band er moet opstaan, omdat de cd een creatie en een samenwerking is van hun allemaal. Maar eigenlijk; I don't care, tot zolang de liedjes goed zijn. En aan de previews te horen zijn ze heel goed ^^

    Bij heel veel bands staat er maar 1 op, of zelfs geen, maar bv een tekening ofzo.
    Dat is dit ook.
    Het is niet echt Bill, eerder een robot.

    Vind het er een stuk profi'er uitzien.
    Niet zo boyband alike.

    Cherished schreef:
    (...)
    Bij heel veel bands staat er maar 1 op, of zelfs geen, maar bv een tekening ofzo.
    Dat is dit ook.
    Het is niet echt Bill, eerder een robot.

    Vind het er een stuk profi'er uitzien.
    Niet zo boyband alike.

    Ja, maar gewoon een tekening vind ik dan weer anders, omdat er dan niemand op staat. Nu lijkt het zo, idk, alleen Bill zijn ding ofzo..Maar dat ligt wrsch wel aan mij en mijn rare gedachtengang :X ^^ Ah kom, het is maar de cover van een cd wat er op de cd staat is wat telt!
    Met dat laatste ben ik het wel met je eens, trouwens. ^^

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 20:36 ]