• Hallo allemaal. Vandaag keek ik even op Facebook en toen zag ik iets waar ik toch wel erg blij van werd; deze kat hangt veel rond op een school en kreeg zijn eigen schoolpasje. Het is maar iets kleins, maar zo schattig!






    26 - 02 - '16

    Awesome :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Katten hebben nu eenmaal recht op degelijk onderwijs.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Katten hebben nu eenmaal recht op degelijk onderwijs.:Y)



    Hahaha goeie Jarne!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ah, zo cute! En wat een slimme kat zeg! c:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hahaha, superleuk! En precies wat Jarne zegt.


    Tijd voor koffie.

    Wat leuk! Vooral dat hij/zij echt op stoelen zit of ligt.


    Physics is awesome

    IamSherlocked schreef:
    Awesome :Y)


    Tell me about it, stud.

    Superleuk!
    Bij de Mac Donalds waar ik werk is er ook een kat die heel vaak op het terras ligt en al die kinderen geven hem/haar eten. Het is echt een lief beest en hij/zij helpt goed mee om het terras schoon te houden!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LadyDi schreef:
    Superleuk!
    Bij de Mac Donalds waar ik werk is er ook een kat die heel vaak op het terras ligt en al die kinderen geven hem/haar eten. Het is echt een lief beest en hij/zij helpt goed mee om het terras schoon te houden!


    *MC Donald's* Sorry, kon het niet laten. Ik werk zelf ook bij de MC. Leuk dat de kat een eigen schoolpas heeft. Weet hey baasje er ook vanaf? (: Wij hebben altijd een bruin met witte duif die vaak naar binnenlooptyu. Hij heet Kees. Haha


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Had het straks gelezen! Super schattig (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Hahaha, omfg. Zo facking schattig en cool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een leuke werkdieren hebben jullie! Het enige wat wij hebben is een klein pandabeeld genaamd Gertie die we altijd moeten versjouwen.
    Al loopt er bij de giraffen een kat rond, die leuk is. En natuurlijk de giraffen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 1:12 ]


    Tijd voor koffie.

    aaahw wat schattig xp
    Nja ik heb op school gezeten waar ze dieren houden -waaronder stokstaarten- Dus als ze allemaal een pasje moesten hebben dan... laat het zo zeggen er zijn meer dieren dan leerlingen :Y)

    btw kan het niet laten: Wat Werken er veel mensen bij de MC haha Ike ook!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 20:13 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dit is perfect :'D


    You dare to gaze upon me?