• Helleuh lieverds.
    We hadden vandaag een blokuur Frans, daarna Biologie, daarna de 1e pauze, daarna een uur Biologie, daarna 1 uur Engels, daarna een lange pauze, en toen weer Engels, mentorles, en we waren half 3 uit. 8DDD
    Het zit zo.
    Een jongen, nadat we Masiha (vriendin) en ik hem aanspraken, bleek dus dat hij Kasper heet.
    Oké, hij lijkt enoooooorm veel op een oud klasgenoot, allebei echt studieneurtjes.
    Oranje haar, bril, je kent het wel. En sorry als ik mensen discrimineer of zo. :]
    Anyway, ik liet dus toen ik thuis was die foto van hem zien. Was wel grappig, want m'n moeder dacht dat het echt Bas [die oude klasgenoot] was. :'DDDDD
    Vet keumisch dus.
    Anyway.
    Wij lopen in de kantine, opeens staat er zo'n facking greute groep stil in 't midden. Opeens staat er zo'n vrouwelijke politieagent, wij schrokken ons de pleeeeures. B)
    Ik vroeg zo wat er was, maar niemand wist het. o.o
    Opeens komt Jessica [vriendin] met zo'n nep verhaal dat er in Haarlem [waar ik woon en op school zit] veel loverboys zijn, en ook op onze oude school, enz.
    Bleek dus dat ze gewoon een brief ging brengen ofzo? .___.
    Maar van Jessica waren we wel gewend dat zij liegt - doet ze altijd.
    Ik heb een vet leuke klas, maar er is 1 jongen, Darian, die is een mongool. Hij is echt gehandicapt, hij doet facking raar en als je 1 ding zegt scheldt-ie je uit met kanker dit, kanker dat..
    Er was gister een conflict waarbij hij dat tegen iemand uit een andere klas deed, dus werd hij voor 1 dag geschorst.
    Net goed.
    Want de sfeer was een stuk gezelliger 8DD.
    En er is nog zo'n raar wijf in onze klas, Marissa. Ze doet dus vet raar, ze kan volgens anderen niet praten, want als een leraar haar de beurt geeft, dan haalt ze steeds haar neus op, en klapt ze helemaal dicht.
    Kinda zielig, maar ze kan wel normaal lullen. .__.
    En ik schaamde me de tering bij Engels. 8D
    Ik was aan het lachen, want een jongen peutert in zn neus en eet het op, dus mijn vriendinnen en ik helemaal lachen. Opeens kreeg ik de beurt, maar ik wist niet wat ze bedoelde. .__.
    Ze vroeg zo 'wat is gramma' ofzo, en ik dacht dat ze vroeg wat grandma betekende, dus ik antwoorde 'oma'. Iedereen lachen, ik stond facking erg voor schut.

    Veel hè. ^^

    En wat zijn jullie grappige ervaringen op school? B]


    -

    Hahahaha o my god echt wel typisch Esmée.
    Mijn grappige dingen: ik ben mijn nagels een het vijlen tijdens Geschiedenis en houd er ene lul verhala over tegen iemand naast mij zit de leraar vet lang naar me te kijken van what the fuck?! En toen ik het door had iedereen lachen en ik ook echt ik ging out.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hahahaha o my god echt wel typisch Esmée.
    Mijn grappige dingen: ik ben mijn nagels een het vijlen tijdens Geschiedenis en houd er ene lul verhala over tegen iemand naast mij zit de leraar vet lang naar me te kijken van what the fuck?! En toen ik het door had iedereen lachen en ik ook echt ik ging out.



    Aaaah, je nagels vijlen? xD
    Was het zo saai dan? 8DDDDD


    -

    WEETJE

    bij mij is voor de verandering is bijna niets gebeurd ;x


    We can only learn to love by loving.

    Da's een heleboel :'D
    Vandaag is er bij mij niets grappigs/speciaals gebeurd. Al zijn 2 meisjes van mijn klas er al in geslaagd in 2 dagen allebei hun gsm afgepakt te worden :'D


    Never run out of reasons to smile...

    @ Nicol.

    Hahahahah. :'DD
    Coool toch. :'D

    @ xMelodic

    Muhahah. In mijn klas ging er bij Biologie 1 af, en bij Engels 1. En vorige week ook al 1tje, was echt komisch.
    Maar het werd door de vingers gezien, mijne is gelukkig nog niet afgegaan. :'DD


    -

    8D esmee is lekker.

    6000BRIEFJE schreef:
    8D esmee is lekker.


    Barbara is lekker-der.

    (krul)


    -

    Neeh het was niet eens saai maar ik kan niet zonder praten en er goed uit zien. -dit klinkt heel oppervlakkig-
    Maarja dat was gewoon grappig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Neeh het was niet eens saai maar ik kan niet zonder praten en er goed uit zien. -dit klinkt heel oppervlakkig-
    Maarja dat was gewoon grappig.


    Ahahah :'DD.
    Ik praat ook echt altijd, ook al kijkt die leraar me aan, ga ik door. (:
    Valt me eigenlijk nog mee dat ik er nog niet ben uitgestuurd. 8DDD


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ahahah :'DD.
    Ik praat ook echt altijd, ook al kijkt die leraar me aan, ga ik door. (:
    Valt me eigenlijk nog mee dat ik er nog niet ben uitgestuurd. 8DDD

    Dan lijken wij wel heel veel opelkaar.
    En toevallig ben ik er nog nooit uitgestuurd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Dan lijken wij wel heel veel opelkaar.
    En toevallig ben ik er nog nooit uitgestuurd.


    Hahah. :'DD
    Ik ook nóg niet. :]


    -