• Helleuw.
    De meeste van jullie kennen Whitney Houston vast wel. Naja ik zat dus de wereld draait door te kijken en daar hadden ze het over haar come-back album die morgen uit komt en ze lieten een fragment zien en horen waarin ze zong voor een vol stadion. Ik kreeg dus echt heel even kippenvel en dan echt heel erg. Maar normaal als ik gewoon een liedje van haar luister heb ik dat niet.
    Maar oké, van welke artiest krijgen jullie kippenvel als die persoon zingt?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    musicalartiesten.
    die hebben zoooo'n prachtig moooie, beheerde en gedoseerde manier van zingen, helemaal in controle, daar hou ik echt van.


    i need you like a heart needs a beat.

    Geen, ik krijg enkel kippenvel als ik het koud heb (lol)


    -

    Renee met mierentietjes! 8D

    Uhm, daar kan ik zo even niet opkomen!

    Dat zijn er best veel. Als mensen met hun gevoel zingen en in zichzelf met hun eigen stem iets raken, raakt precies dat stuk in hen mij ook [/voor diegen die het niet meer snappen, ik weet het ik ben weird] En mensen die heel speciaal voor mij zijn, en dat zijn er dan weet neit zo veel :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Genius schreef:
    Geen, ik krijg enkel kippenvel als ik het koud heb (lol)


    idd x'D


    Its Now or Never. <3

    Ik krijg meestal kippenvel als ik naar pianoliedjes luister of liedjes waarin de zanger/zangeres erg hoog gaat zingen. En waarbij de tekst me raakt.

    Marco Hietala.Hij krijg het voor mekaar om me kippenvel te geven als hij 1 word zingt,bij 'ever dream'.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik vind haar echt een goede zangeres. En ik weet niet echt van welke zangers ik kippenvel krijg. Ik ga dat even moeten uittesten :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Van dit krijg ik kippenvel en nog veel meer van hem. Echt, en ook van dit en nog zo veel dingen.

    Ik krijg niet bij een bepaalde artiest kippenvel, eerder bij een bepaald liedje. Zoals Spring Night bij Tokio Hotel. Of After the rain van Cinema Bizarre. Verder krijg ik ook kippenvel bij een nummer dat me raakt of dat zo mooi gezongen word...


    -

    Ik veel van Disney nummers. =X
    Zoals Kleuren van de wind. Vooral als ze zingt; Hoor je ooit een wolf een ode brengen aan de maan. (:

    Maar vooral van deze drie;
    1. In mijn vaders vlucht.Die is zó zielig!
    2. Ik leef alleen. Hij zingt gewoon mooi!
    3. Weet de titel niet. Maar geloof me. Die is ook zó mooi.

    LUISTEREN JULLIE. (cat)


    everything, in time

    Genius schreef:
    Geen, ik krijg enkel kippenvel als ik het koud heb (lol)


    I'd rather go naked than wear fur.

    Liedjes van Il Divo...
    Like Toy Soldiers van Eminem
    Gripin & Emre Aydin - Sensiz Istanbul'a Dusmanim
    Tears in Heaven (verschillende artiesten)
    Just Stand Up (verschillende artiesten)
    Ludovico Einaudi - Oltremare

    Liedjes met een betekenis ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 9:10 ]


    Slowly floating to the sky...

    Bill Kaulitz en verder niemand(A)


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Ik krijg niet snel kippevel van een stem. Eerder van stemloze muziek die me raakt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.