• jaa de video is er eeeeindelijk.
    op

    tokiohotel.com
    ik vind m tof!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 22:22 ]


    i need you like a heart needs a beat.

    IC2P schreef:
    OMG, ik vind hem helemaal geweldig! Ookal komen se 2 G's en Tom nietzo vaak in beeld. Hij is gewoon awesome, die beelden, die effecten. Je kunt echt zien dat ze zo groot zijn geworden! <3

    Ghehe sorry maar het lijkt net alsof je zo'n tante bent die in hun wangen knijpt en zegt 'wat ben je al groot geworden!' (lol)


    -

    OverMyHead schreef:
    (...)

    Verdorie ><' Maar, we vinden allebei dat Bill zijn kop wat vaker uit het beeld moet halen, anders word ik ziek van zijn zwabberhoofd [á]
    I still don't like his hair

    Zijn haar vind ik daar erg raar lijken trouwens :8
    En ja, hij is idd de frontman maar bij Tokio Hotel zijn de andere bandleden ook echt belangrijk. Bij sommige bands vergeten mensen volgens mij wel eens dat er ook nog andere mensen in een band zitten :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zijn haar vind ik daar erg raar lijken trouwens :8
    En ja, hij is idd de frontman maar bij Tokio Hotel zijn de andere bandleden ook echt belangrijk. Bij sommige bands vergeten mensen volgens mij wel eens dat er ook nog andere mensen in een band zitten :')


    Ik stoor me daar ook altijd aan...
    Daarom ga ik nu de makers van de videoclip opsporen en bedreigen
    :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Genius schreef:
    (...)
    Ghehe sorry maar het lijkt net alsof je zo'n tante bent die in hun wangen knijpt en zegt 'wat ben je al groot geworden!' (lol)

    Whaha, zo was het niet bedoeld! :P
    Ik bedoelde dat de band zo 'groot' is geworden. Gewoon ze zijn veel beter gaan spelen en hun clips enzo zien er profecioneler uit. Ik vind het echt een gave clip <3


    -

    OverMyHead schreef:
    (...)

    Ik stoor me daar ook altijd aan...
    Daarom ga ik nu de makers van de videoclip opsporen en bedreigen
    :Y)

    Bedreigen moet je niet doen, krijg je dat hele gezeik van die stalkers weer ofso x'D
    Gewoon zeggen dat ze de rest ook vaker moeten laten zien omdat iedereen anders stopt met spullen van hun kopen zodat ze niks verdienen _O_


    -

    IC2P schreef:
    (...)
    Whaha, zo was het niet bedoeld! :P
    Ik bedoelde dat de band zo 'groot' is geworden. Gewoon ze zijn veel beter gaan spelen en hun clips enzo zien er profecioneler uit. Ik vind het echt een gave clip <3


    Als jij het zegt, tante Dinges... Wacht! Ik weet jou naam wel, jij bent mijn naamgenoot! Tante Anouk :P


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Genius schreef:
    (...)
    Bedreigen moet je niet doen, krijg je dat hele gezeik van die stalkers weer ofso x'D
    Gewoon zeggen dat ze de rest ook vaker moeten laten zien omdat iedereen anders stopt met spullen van hun kopen zodat ze niks verdienen _O_


    Ik ben sowieso niet van plan dat nieuwe shirt te kopen, Bills gigantische hoofd zit zo in de weg:Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    IC2P schreef:
    (...)
    Whaha, zo was het niet bedoeld! :P
    Ik bedoelde dat de band zo 'groot' is geworden. Gewoon ze zijn veel beter gaan spelen en hun clips enzo zien er profecioneler uit. Ik vind het echt een gave clip <3

    Haha weet ik wel (A) Vond het alleen zo klinken.
    Ik vind ook dat je kan zien dat ze gegroeid zijn als band. Maar dat de clips professioneler zijn kan ik niet echt zeggen want heb nog maar 1 nieuwe clip gezien :Y)


    -

    OverMyHead schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso niet van plan dat nieuwe shirt te kopen, Bills gigantische hoofd zit zo in de weg:Y)

    Ik koop ook geen shirts of wat meer. Ben namelijk geen fan meer (lol)


    -

    trouwens voor mijn gevoel was die clip al voorbij binnen 1 minuut, terwijl het echt langer duurt (lol)


    -

    Ik koop wel de Cd, maar kleding koop ik daarvan eigenlijk nooit, zulke onzin...
    Moet weg, morgen om 8 uur opstaan, tandarts --'
    &nd mijn moeder komt anders zeuren...
    Bye <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    i love it


    Why don't you break my heart

    Zucht, ik weet niet, ik vind wel dat Bill nog steeds die zwieberbeenmove heeft. ;D
    Voor de rest vind ik de clip tsja, niet zo mooi, de oude waren mooier. Deze is net reclame voor auto's ;s

    OMF OMF OMF
    BILL IS HOTTER DAN OOOOOIT TEVOREN!!!!! :9~
    IK BEN WEER HELEMAAL IN LOVE
    WEETJE HOE ZAAAAALIG!!!!! :9~


    (dan ben ik maar obsessed, ik ben er tevreden over!)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hij is wel mooi,maar bill beweegt vreemd met zijn benen vind ik.


    Everyone smiles in the same language.