• Hoi!
    Vanochtend viel me op dat de 'unread'-buttons op het forum ineens van achter de titel naar voor de titel van het topic zijn geplaatst? En tbh, I don't like it. Persoonlijk zou ik ze graag weer op de oude plek willen of als ze dan zo voor de titel blijven, zou ik ze tenminste wat verder weg van de titel hebben. Er zit niet eens een spatie tussen en me no likey.

    Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden?
    Groetjes.


    look at the stars, look how they shine for you;

    +1


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    +1


    The truth is out there.

    Ik zie nu ook pas dat rechtsbovenaan de icoontjes van pb's, profiel, instellingen en creaties enzo ook heel dicht op elkaar gepropt staan? Al weet ik niet of dat al zo was, maar volgens mij niet. Het voelt heel onnatuurlijk.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Same.
    Ik vind dit ook een beetje té in your face. Ik krijg de neiging om elk topic aan te klikken, zodat ik maar van dit icoontje af ben.


    From these ashes, I will rise

    Same. Terug naar achter de titel, als het zou kunnen.


    Ex astris, sciencia

    Er is hierover een berichtje gestuurd naar Rutger (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HaIe schreef:
    +1


    26 - 02 - '16

    HaIe schreef:
    +1


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als ze terug kunnen zou dat heel fijn zijn, los van dat het irritant is ziet het er nu ook een beetje gepropt uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik dacht dat het aan de mobiele versie lag haha. Maar ja, ik vind het ook minder fijn dan dat het erachter staat.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Heeft iemand enig idee of en wanneer dit weer gefixt wordt. Het ziet er zo chaotisch uit en idk man, maar ik wil het asap weer zoals het was bc aaaaahh. Vertaling: ik ben mijn overzicht en orde volledig kwijt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Het valt me nu ook op dat de buttons in het "Actieve topics" overzicht er anders uitzien dat bij "Mijn topics". Was dit altijd al zo of is dat nieuw? En waarom is dit?


    From these ashes, I will rise

    Iucifer schreef:
    Heeft iemand enig idee of en wanneer dit weer gefixt wordt. Het ziet er zo chaotisch uit en idk man, maar ik wil het asap weer zoals het was bc aaaaahh. Vertaling: ik ben mijn overzicht en orde volledig kwijt.


    Wanneer Rutger er tijd voor heeft, denk ik :c ik vind het zelf ook vervelend.
    @Feinics: dat was altijd zo (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het valt me nu ook op in mijn GB dat het vlaggetje en het prullenbakje anders staan. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.