• 1 Minuut geleden zei een jongen in een groepsgesprek tegen mij dat hij mij euk vond maar ik vind hem niet leuk en ik ken hem pas 1 dag. Maar zijn beste vriend vertelde gisteren tegen mij al dat die jongen mij knap vond. En net begon hij zo van: eum....yasemin.... ik wil je wat vertellen. En ik wist eigelijk al wat er ging gebeuren en toen zei hij dat hij mij leuk vond. Maar nu is er dus een stilte in die gesprek en ik weet niet wat ik moet doen. Ik had al zijn beste vriend gebeld maar die wist ook niet wat ik nu moest doen en de verbinding was slecht, zeg maar...

    Dus wat moet ik nu zeggen/doen?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zeggen dat je hem nog erg kort kent denkik


    Your make-up is terrible

    Zeggen dat je niet hetzelfde voor hem voelt? Gewoon eerlijk zijn, dan weet hij in ieder geval waar hij aan toe is. Maar wel op een vriendelijke manier, het hoeft niet bot te zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    omg, wat een drama..
    Een jongen vind mij leuk maar ik ben verliefd op zijn beste vriend en mijn beste vriendin is ook op die jongen verliefd( op die beste vriend van de jongen die mij leuk vind) >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    zeg dat je hem heel kort kent,en het nogal raar vind dat hij je nu al leuk vind,en dat je in hem niets meer ziet dan een gewone vriend,en dus geen potentieel vriendje (:


    everybody needs a song.

    gewoon eerlijk zijn,


    Stop holding me under and let me breathe.

    Tja, je kent hem nog niet lang.
    Zeg gewoon dat je hem eerst beter wilt leren kennen en als het klikt na een tijd dan kan er misschien wél iets van komen...


    90020190

    zeg hem dat je hem pas kent, en daarom niets voor hem voelt.
    spreek anders eens af met een groepje, waar hy ook byhoort.
    zo kunj hem beter leren kennen... tenzij je dat ni wilt natuurlijk :)

    ik heb het min of meer ook al voorgehad , naja een vriend van mij vroeg me mee naar de cinema en nja hij voelde denk ik ook wel meer voor me ...
    maar ik wou niet mee naar de cinema...
    ik heb gwn gezegd : pff nee geen cinema : D

    mr danzo op een humoristische toon
    mss lukt dat ook bij jou ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H