• Ze beginnen met de dag dommer te worden xD

    Ik ging gister boeken halen. Daar legde ze uit dat ze een nieuw systeem hadden. Ieder boek heeft een unieke code. die word dan gescand en dan weten ze dat hij van jou is. Als je het boek dan kwijt raakt kunnen ze de code scannen en terug geven.
    Maar er is een regel op onze school dat het verplicht is om je boeken te kaften.
    En juist waar staat die code.
    Op de kaft van het boek XD

    Begint jouw school ook steeds dommer te worden?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    O__o haha ;D
    Bij frans hadden wij ook zo'n werkboek, met een code erop zodat je op die site kon ofzo.
    Wat doet zo'n kind uit mijn klas? Die had zijn wernkboek ook gekaft, dus die moest dat er dus ook weer vanaf halen x'D Zo'n zelfde verhaal x'D


    Caution first, always.

    IronAimaiden schreef:
    O__o haha ;D
    Bij frans hadden wij ook zo'n werkboek, met een code erop zodat je op die site kon ofzo.
    Wat doet zo'n kind uit mijn klas? Die had zijn wernkboek ook gekaft, dus die moest dat er dus ook weer vanaf halen x'D Zo'n zelfde verhaal x'D

    Ja maar werkboeken is het niet verplicht
    behalve bij ons
    De werkboeken zijn te duur om elk jaar te kopen dus moeten we die ook huren en alles apart op schrijven ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn school is ook dom hoor.
    Er zijn keiveel stomme nieuwe regels. --'

    Mijn school is zowieso al dom, zonder de regels enzo. ._.
    :X

    haha..x'D
    wat een sukkels :x
    (A)

    onze school is niet zo heel dom denk ik (A) naja.. je hebt domme leraren, maar ik weet niet echt iets op dit moment..x'D (A)

    En ik heb absoluut domme mensen in onze klas & dan niet letterlijk dóm, maar afschuuuuuuuwelijk stom ._.


    All was well.

    bij mij kwamen we er bij nederlads achter dat we het plasticje van het boek niet mogten weggooien,haddenze natuurlijk niet gezegd. Lekker handig dus.:S


    Hoi,hoe gaat het? Moeilijke vraag hé?

    waarschijnlijk halen ze die kaft daar dan af, maar het is inderdaad dom :8


    -

    Doooooooom.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Doooooooom.


    Never run out of reasons to smile...