• Sorry als dit een domme vraag is..maar: Hoe gebruik je nep-wimpers? Hoe doe je ze nou eigelijk op?

    Want ik heb nog nooit gedaan of zo maar het ziet er mooi uit =]

    Je kunt het beste de plaksel op een wattestaafje doen en het voorzichtig uitstrijken. Niet teveel. Een beetje is genoeg. Dan plaats je het midden van de nepwimper op het midden van je ooglid. [Net boven je eigen wimpers. Niet erop!] en dan, als je ze in het midden aangedrukt hebt, duw je de uiteindes voorzichtig aan in de vorm van je ooglid. Zodat ze ook echt perfect zitten. Als je ze in een keer erop duwt zitten ze vaak scheef.


    Wie du mir, so ich dir.

    wat kirsten zeg :P

    geen idee. Ik heb ze niet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb er, durf ze niet op doen :'DDD

    Ik heb ng nooit valse wimpers opgedaan. :')


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    KirstenSnaps schreef:
    Je kunt het beste de plaksel op een wattestaafje doen en het voorzichtig uitstrijken. Niet teveel. Een beetje is genoeg. Dan plaats je het midden van de nepwimper op het midden van je ooglid. [Net boven je eigen wimpers. Niet erop!] en dan, als je ze in het midden aangedrukt hebt, duw je de uiteindes voorzichtig aan in de vorm van je ooglid. Zodat ze ook echt perfect zitten. Als je ze in een keer erop duwt zitten ze vaak scheef.


    None but ourselves can free our minds.

    Zoals KirstenSnaps zegt. Ik had het een keertje fout gedaan ,en toen bleven ze vast plakken aan mijn wimpers, en ja dat deed pijn x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind ze lelijk, ik hou van puur natuur, Ik zou het alleen dragen op thema feestjes ofzo.

    Geen idde hoe je die dingen op doet! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vind ze leuk
    wou e gister nog kopen =3
    whaha
    toch niet gedaan ;x
    bijna blut


    We can only learn to love by loving.