• Ja, ik heb hem.
    Fijn.
    Koorts, hoofdpijn, spierpijn, ik hoest me kapot. Vanmorgen ben ik door mijn baas naar huis gestuurd. Ze vertrouwde het niet. Vanmiddag de huisarts gebeld en hij gaat er vanuit dat het inderdaad de mexicaanse griep is. En dat terwijl maandag mijn school zou beginnen en ik morgen zou verhuizen naar Zwolle... Dus daar gaat mijn tweede introductieweek. Ach ja, ik heb de griep waarschijnlijk tijdens de eerste intro week opgelopen.

    En ... Nu baal ik. Want ik mag dus het huis niet meer uit x.x
    Help?

    Liefs.


    Bored.

    Conscious schreef:
    Beterschap(flower) maar zoals ik kan lezen is de Mexicaanse griep helemaal niet zo erg precies n_n

    nee het is ook niet zo erg.
    Alleen als je chronische ziektes hebt.
    Dan kan het wel dodelijk zijn ;)


    I solemny swear i am up to no good

    xEvolution schreef:
    (...)
    nee het is ook niet zo erg.
    Alleen als je chronische ziektes hebt.
    Dan kan het wel dodelijk zijn ;)

    Hahaha, zeggen ze. Ik heb ook een chronische ziekte die op zich al dodelijk is en ik krijg ook geen Tamiflu. Mijn eigen huisarts zegt dat de hele Mexicaanse onwijs opgeblazen is.


    Bored.

    ik haat ziek zijn,,
    probeer iniedregeval internet en je pc nie te slope anders ga je helemaal dood,,xD
    beterschap!


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Met barstende hoofdpijn, zeker? x']
    En ja, zelfs als ik ziek ben, blijf ik een sceptisch kutwijf. It runs in the family.

    Ghehe >< Nee, niet handig :']


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Hahaha, zeggen ze. Ik heb ook een chronische ziekte die op zich al dodelijk is en ik krijg ook geen Tamiflu. Mijn eigen huisarts zegt dat de hele Mexicaanse onwijs opgeblazen is.

    Ja, volgens mij is dat ook zo. Ik zie het niet meer als een normaal griepje, alleen komt het in grotere mate voor. Ik had vorig jaar de griep, en ben ook niet dood gegaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    als je het op de introweek hebt opgelopen is dan straks niet je halve school ziek? ._.


    BAM!

    Balen, echt waar...
    Beterschap!(flower)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Beterschap (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Veel beterschap.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.