• Hoii mensen!
    jha sorry moet even mijn verhaal van gister kwijt hoor.,;x
    Ik heb gister een aanrijding gehad met een scooter. Nouw mijn fiets totlos natuurlijk, en zijn scooter.
    heel de linkerkant van mijn gezicht is opgezwollen, en nu lijk ik net een mogool! ddr natuurlijk overal schraafwonden en blauwe plekken.
    Het enige wat ik en die kerol koel vonden was dat we bijde voor het eerst gingen blaasen., x'D
    nouwjha ik moest naar het ziekenhuis voor mijn gezicht, gelukkig niks gebroken ofzo, er is wel iets raars met mijn neus maar ze wisten niet wat, want ze konden aleen bloed zien.
    waarschijnlijk heb ik ook een hersenschudding, maar de dokter wou geen bestraling geven om te kijken of het egt zo was, aangezien ik bijna van me stokje ging.
    inidergeval, moet ik morgen belgie met school missen >< en ik had er net zoon zin in.
    maarjha ik durf me eenmaal niet buiten te vertonen., ik durf niet eens in de spiegel te kijken., ;x
    en ik moest wel naar buiten vandaag want ik moest mijn nieuwe ID ophalen. waar ik dus ook vingerafdrukken voor moest geven. en toen voelde ik met net een crimineel., x'D aangezien ik gister al moest blazen voor de polie en nu vingerafdrukken moest geven.

    Nouwjha dat wou ik dus even kwijt., ;x
    julie wel een een aanrijding gehad?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ahww, kut dat je zo toegetakeld bent! o.o
    Hopelijk gaat de pijn enzo snel weg. ):

    En nee, ik heb nog geen aanrijding gehad. ^^

    Ik heb nog nooit een aanrijding gehad, wel bijna aanrijdingen.

    Veel sterkte!


    La credenza è una medicina contro il timore

    oehw dat lijkt me echt rot!
    Ik heb nog nooit een aanrijding gehad, alleen wel heel veel bijna aanrijdingen xS


    Aan niets denken is ook denken.

    MabyItsMe schreef:
    oehw dat lijkt me echt rot!
    Ik heb nog nooit een aanrijding gehad, alleen wel heel veel bijna aanrijdingen xS

    Ik ben toen ik 5 jaar was wel eens aangereden door een auto waarbij ik mn been brak. En ik heb nog een groot litteken op mijn enkel een eentje op mn knie. Maar dat is echt kut voor je. (flower)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 18:28 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wow:O
    dat is best wel erg:O
    Sterkte!(H)

    - ik heb zelf nog nooit aanrijdingen gehad, ik kon tot nu toe altijd nog uitwijken..-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik, een keer met een auto. Ik vond het echt eng en ik stond echt helemaal te trillen enzo ;x
    Ohja, ik vind die zin van je 'ik lijk net een mongol' of iets dergelijks echt héél grof. Die mensen kunnen er zelf niks aan doen en ik ken er zo een en dat is echt een schatje. Niet aanvallend bedoeld.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ohja, ik vind die zin van je 'ik lijk net een mongol' of iets dergelijks echt héél grof. Die mensen kunnen er zelf niks aan doen en ik ken er zo een en dat is echt een schatje. Niet aanvallend bedoeld.


    daar ben ik het wel mee eens

    ik ben een keer van me fiets gereden door een auto.. brr

    Een paar keer met kinderen die ineens besloten om vlak voor mijn fiets de weg over te steken. En een keer een kleine aanrijding met de auto. En ik ben weleens de bosjes in gefietst enzo x'D

    Beterschap voor jou!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Poseidon schreef:
    Ik, een keer met een auto. Ik vond het echt eng en ik stond echt helemaal te trillen enzo ;x
    Ohja, ik vind die zin van je 'ik lijk net een mongol' of iets dergelijks echt héél grof. Die mensen kunnen er zelf niks aan doen en ik ken er zo een en dat is echt een schatje. Niet aanvallend bedoeld.

    Nee het is ook niet aanvallent bedoelt weetje., ;x en ik zij het ook meer zonder echt aan hun werkelijk te denken ofzo. en het is ook niet op basis van hoe hun er uit zien ofzo bedoelt., ;x

    en ik en die gozer stonden eerst ook helemaal te rillen. maar toen moest ik van zijn moeder gaan zitten, iets wat ik neit wouw en toen viel ik bijna flauw dus toen moest ik wel gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 19:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Prodigy schreef:
    Ahww, kut dat je zo toegetakeld bent! o.o
    Hopelijk gaat de pijn enzo snel weg. ):

    En nee, ik heb nog geen aanrijding gehad. ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.