• De stelling van vandaag luidt:
    Muziek behoort tot je opvoeding.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Het behoort niet tot je opvoeding. Het is iets dat je zelf moet ontdekken, iets dat je zelf moet leuk vinden. Daarbij komt ook wat voor muziek je leuk vind.


    "Let them eat cake!"

    helemaal mee eens!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik snap niet echt wat men bedoelt met 'behoren'.
    Maar ik denk het wel.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    -

    mee eens


    One Day you'll remember me...

    Het heeft er mee te maken, maar echt noodzakelijk is het niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat verschilt per persoon. Het is wel bewezen dat baby's van heel jong de melodie van muziek kunnen herkennen, heb ik gister gezien op tv. Muziek kan dus een heel nuttige invloed hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muziek hoort bij mijn ontwikkeling want de muziek die ik luister maakt me tot wie ik ben. Zonder de muziek van mijn ouders die ze speelde toen ik een klein kind was heeft er ook mee te maken. Mijn ouders zijn gescheiden, ik ben opgevoed door mijn vader, die luistert naar rock muziek en in mijn muziek moet ook een goede beat zitten anders vind ik het saai.. Ook luistert mijn vader naar duitse muziek (jammer genoeg geen TH) en daardoor spreek ik een beetje duits. dus ik vind dat muziek tot mijn opvoeding heeft behoort, niet dat ik al volwassen ben maar nu kan ik mijn eigen muziek luisteren. Voor mij:

    No music, No life!

    Jep, niet Nederlandstalige muziek is eigenlijk gratis talenonderwijs (nerd)


    I clicked my heels and wished for you.

    ja, mijn zus en ik zijn het eens.

    Muziek hoort bij je opvoeding. Het is toch belangrijk dat je ook andere mensen hun muzieksmaak kan accepteren en dat je niet aleen maar gaat zitten afkraken, zoals veel mensen dat wel doen.


    Sometimes I see it, Sometimes not.

    gedeeltelijk...


    because i knew you, i have been changed for good

    Jah, ik vind wel dat Muziek een belangrijk deel van een opvoeding is.

    Ik druk me uit in muziek, teksten en verhalen, en ik vind dat dus zeker wel opgaan!!
    alle muziek is mooi, je vind het alleen neit altijd goed!!
    dat vind i ktoch tenminste..
    respecteer een anders mening over muziek


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ben in mijn verrie jonge jaren niet echt bepaald opgevoed met muziek, maar ik ga sinds mijn elfde elk jaar naar het bevrijdingsfestival, ik luister ALTIJD MUZIEK, heb krezip al 4x live gezien en tja, het is niet nodig, maar muziek vind ik geweldig dus..


    make cake, not war

    behoort er niet bij, maar heeft wel invloed.
    mijn vader was vroeger fan van die rockband's enzoow die allemaal flink aan de drugs zaten en met iedereen naar bed gaan, nu luister ik daar ook wel naar, en ook naar (rock)band's en mijn zus ook. en ik luister ook naar Robbie Williams(niet lachen) en Micheal Jackson, en the 80's dat heb ik weer van myn moeder meegekregen.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!