• echt waar ! Hij heeft een bierbuik die elke moment van zijn romp kan vallen, om de vijf centimeter een plukje haar op zijn vettig hoofd, hij draagt sandalen met witte sókken erin, hij draagt altijd zo van die overhemden die meer het caliber hebben van een gordijn dan wat anders, hij krabt aan zijn gat als hij op bord schrijft, hij is een spast en hij stínkt !! Wie heeft er nog zo van die vieze leerkrachten ><

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 8:48 ]


    Just a simple "I love you" (:

    Ik niet. Maar dat van jou klinkt heel erg vies! Ik ben blij dat ik niet zulke leraren heb xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    arme jij, gelukkig heb ik geen vieze leeraren


    I'm your biggest night mare

    Mijn wiskunde leerkracht (vrouwelijk) is een stinkerd, haar adem stinkt en ze heeft een erge lijfgeur

    mijn nederlands leraar die ik dit jaar heb, was vorig jaar de coordinator van 2 en 3 vwo. En toen ik vorig jaar in de 2e zat, had ik dus een soort "probleem" met hem. -samen met nog een paar andere- maar hij dacht dus dat wij aan het liegen waren enzoo, terwijl wij -ik en die andere- gelijk hadden. Dat was zoo dom. x_x
    en nu heb ik die voor nederlands, en dat is kut. En dan zit ik ook nog eens vooraan, recht voor zijn neus. >.<
    Hij heeft trouwens ook een bierbuik. En dan heeft hij van die afschuwelijke bloesjes aan..x'D

    Ik gelukkig niet :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ikke
    maar hij is aardig

    en ik ken wel eimand die si echt een gorolap
    das een pedo ;x die staart altijd naar me tiete


    We can only learn to love by loving.

    Nou, je kan mij een hand geven, want zo is mijn leraar ook ongeveer, ook van wiskunde, maar in zijn lokaal stinkt het altijd naar rotte vis!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Iel. JA ME 2. Mijn eco leraar die is ook dik en heeft eng haar (krul). En hij gaat tussen de lessen snel naar buiten even roken, dan komt hij bij je iets uitleggen en dan stinkt dat allemaal en dat pakje sigaretten valt heelvaak uit zijn borstzakje enzo. En hij is vet streng want als je wat vergeet moet je meteen nablijven en dat is hij er zelf niet eens. O.o


    when words fail, music speaks.

    ik had vorig jaar een pedofiele economieleraar
    maar nu heb ik gelukkig een andere (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet dat ik me zo kan herinneren.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, heb ik niet. Gelukkig maar! :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn mentor is zo'n pedo o.O
    Een keer op werkweek, ik stond zo voor de jongens slaapkamer met ze praten, stond hij opeens achter me en deed zijn armen om mijn middel. Ik schrok en stond echt stokstijf te kijken. En toen hij weg ging, bleef ik zo staan o.o


    Maybe part of loving is learning to let go...

    zit je op het esdal college oosterstraat in emmen? mijn (inmiddels ex-)wiskundeleraar was ook zo ranzig,, heb nog een nachtmerrie over hem gehad xD

    oja en op de basisschool was er een leraar, die ik gelukkig nooit heb gehad(a'), maar de stinkt VRE-SE-LIJK uit z'n bek en heeft een heel ranzig uiterlijk ;o
    is een keer met z'n verjaardag/sinterklaadfeest ofzo had zijn HELE klas allemaal deo, mondgeurtjes, shampoo en luchtverfrissers gekocht. het heeft niks geholpen!! xDxD wel lache natuurlijk :Y)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 20:40 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Zo bestaan er wel meer mensen.


    None but ourselves can free our minds.

    Jup, mijn vorige Natuurkundeleraar. Als je bijvoorbeeld maar 1mm inkijk had, zat hij echt meteen te staren, echt... bah ><


    Underdog, just look at the mess you made.