• Helleu ~

    Ik zit best wel met een probleem. Mijn moeder en ik willen dolgraag naar Green Day gaan op 17 oktober in Antwerpen, maar we waren te laat voor tickets te bestellen. Nu ben ik op Ebay even ga kijken en daar verkochten ze twee tickets. Maar nu mijn vraag: Het is nogal riskant om zo een bod daarop te doen en als je het hoogste bod hebt, zijn de kaarten dan eigenlijk wel echt of zijn ze fake? Want dat is altijd riskant.

    Wat zouden jullie doen, als je echt heel erg graag naar een concert wou en je kon via Ebay of zo tickets krijgen?

    xoxo~

    ik weet het niet. ze kunnen altijd nep zijn. ik zou het persoonlijk niet doen, want ik denk dat ze dan nep zijn x; ik zou er niet op vertrouwen.


    Destroy what destroys you.

    Astridx3 schreef:
    ik weet het niet. ze kunnen altijd nep zijn. ik zou het persoonlijk niet doen, want ik denk dat ze dan nep zijn x; ik zou er niet op vertrouwen.

    Ja dat is dus het probleem. Ik wil echt heel erg graag naar Green Day gaan, maar ik weet niet of ze fake zijn dus -

    Hmm, via ebay kun je toch betalen met iDeal? Dat is veilig, dan kun je je geld terug halen als het niet klopt ;]


    -

    IC2P schreef:
    Hmm, via ebay kun je toch betalen met iDeal? Dat is veilig, dan kun je je geld terug halen als het niet klopt ;]

    Ja, maar als je dan aankomt op het concert en ze checken of de kaarten echt zijn en ze zouden fake zijn, dan ben je gepoept.

    Nee, ik zou t niet doen :X

    Ik heb een vriendin die nog tickets heeft,die niet meer gaat. Misschien kan ik eens vragen of ze die al heeft verkocht of niet?
    Of anders doe je het zoals een vriendin van mij. Die heeft ooit eens een ticket van Tokio hotel op ebay gekocht. En toen ze die ging ophalen heeft haar vader die persoon gefilmd. Zodat als de tickets fake waren,ze naar de politie konden gaan.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 21:45 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik heb een vriendin die nog tickets heeft,die niet meer gaat. Misschien kan ik eens vragen of ze die al heeft verkocht of niet?
    Of anders doe je het zoals een vriendin van mij. Die heeft ooit eens een ticket van Tokio hotel op ebay gekocht. En toen ze die ging ophalen heeft haar vader die persoon gefilmd. Zodat als de tickets fake waren,ze naar de politie konden gaan.

    Omg! Wil je dat echt aan die vriendin vragen? Zou fantastisch zijn, weet je ;D
    + als ze die niet meer heeft, jammer, maar dan denk ik dat ik nog wat ga zeuren vooe eBay. maar mijn moeder zegt zo van: ja, maar hoe gaan ze die mensen dan oppakken als ze alleen maar weten hoe ze eruit zien...
    Maar als die vriendin die tickets nog heeft en ze zou ze willen doorverkopen, laat je dan iets weten of zo? En dankjewel voor de tip etc ;D

    Je loopt altijd het risico dat ze nep zijn. Maar als je op een verkoper klikt kun je altijd zien hoeveel producten deze verkocht heeft en wat voor ster hij/zij heeft. Als deze al heel veel producten heeft verkocht en de feedback staat op 89% of meer dan kun je het wel vertrouwen. Vaak als je naar het account van die user gaat en ziet dat het een ticket-verkoopwinkel is dan zit het ook wel goed.


    Wie du mir, so ich dir.

    Daarbij komt. Ik koop bijna alles van ebay.. Dus ik weet waar ik het over heb :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Jij hebt een vet coole mum zeg, en daarbij ebay is wel vertrouwelijk heur.


    we've only said goodbye with words

    Quicksilver schreef:
    Jij hebt een vet coole mum zeg, en daarbij ebay is wel vertrouwelijk heur.

    ghaha, ze las dit en ze moest meteen lachen ;D soms is 't wel leuk dat ze dezelfde muziek luisterd als mij, soms niet ;D
    @Kirsten
    Oh, dankje !

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Omg! Wil je dat echt aan die vriendin vragen? Zou fantastisch zijn, weet je ;D
    + als ze die niet meer heeft, jammer, maar dan denk ik dat ik nog wat ga zeuren vooe eBay. maar mijn moeder zegt zo van: ja, maar hoe gaan ze die mensen dan oppakken als ze alleen maar weten hoe ze eruit zien...
    Maar als die vriendin die tickets nog heeft en ze zou ze willen doorverkopen, laat je dan iets weten of zo? En dankjewel voor de tip etc ;D

    Je weet zijn adres dan toch ook als je de tickets ga ophalen^^ Maar ik zal het vragen aan haar (: en zal u iets laten weten.
    Edit; ik heb het gevraagd aan mijn vriendin. En ze ging het zo snel mogelijk laten weten (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 19:41 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Je weet zijn adres dan toch ook als je de tickets ga ophalen^^ Maar ik zal het vragen aan haar (: en zal u iets laten weten.

    Hmm yeah, klopt :]
    + thank you ^^

    Ik wou dat mijn moeder zo modern was, respect voor jouw moeder dude. :3
    Maar ik heb geen idee, je kunt ook op Marktplaats kijken?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 19:56 ]


    -

    Esmaye schreef:
    Ik wou dat mijn moeder zo modern was, respect voor jou moeder dude. :3
    Maar ik heb geen idee, je kunt ook op Marktplaats kijken?

    Je suis Belge, Esmaye 8D
    + ghaha, dat zal ze graag horen ^^