• Helleu ~

    Ik zit best wel met een probleem. Mijn moeder en ik willen dolgraag naar Green Day gaan op 17 oktober in Antwerpen, maar we waren te laat voor tickets te bestellen. Nu ben ik op Ebay even ga kijken en daar verkochten ze twee tickets. Maar nu mijn vraag: Het is nogal riskant om zo een bod daarop te doen en als je het hoogste bod hebt, zijn de kaarten dan eigenlijk wel echt of zijn ze fake? Want dat is altijd riskant.

    Wat zouden jullie doen, als je echt heel erg graag naar een concert wou en je kon via Ebay of zo tickets krijgen?

    xoxo~

    Uncommon schreef:
    Nee, ik zou t niet doen :X


    It even took me by surprise

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Je suis Belge, Esmaye 8D
    + ghaha, dat zal ze graag horen ^^


    Oh ahaha. Sorry. (:
    Ehm, ik weet niet of het betrouwbaar is, mijn moeder had daar heel lang geleden eens een single van TH (Der letzte Tag prt.1 volgens mij) besteld, en ze had niks betaald, maar kreeg Schrei opgestuurd. 8DDDDDDD
    En toen belde die vrouw op, had m'n ma 'm teruggestuurd, kreeg ze niks meer terug. 8DDD
    Maarja. (:


    -

    kijk marktplaats
    is betrouwbaarder dan ebay, en mensen daar hebben meestal ook kaartjes te koop ;)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    xLoveYouRick schreef:
    kijk marktplaats
    is betrouwbaarder dan ebay, en mensen daar hebben meestal ook kaartjes te koop ;)

    Maar die site is van Nederland en ik woon in België. Daar gaan ze geen kaartjes verkopen voor een concert in België, je pense.

    Die kaarten worden uiteindelijk toch wel geblokkeerd.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Die kaarten worden uiteindelijk toch wel geblokkeerd.

    hoezo dat?

    Geen idee, ik zou 't niet doen :X


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, ik ken er een aantal die zo belazerd zijn. Zij hadden betaald en hebben nooit hun tickets gekregen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker