• Is het je maat weer niet.

    ik zag het meest coole jurkje ever is het een maat te klein
    kuttieten
    -prikt ze lek- ;x

    hebben jullie ook altijd dat als je iets leuks ziet dat het nooit in jou maat is o.o ?


    We can only learn to love by loving.

    Ja, in Londen nog. Damn, wat baalde ik. Ik baalde serieus. Dat gebeurt mij in 3/4e van de gevallen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Juaaahh,ik had eens eindelijk iets leuks gevonden in mijn maat ik helemaal blij bleek dat ze ander kaartje hadden aangehangen,kut mensen


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Aurelia schreef:
    Ja, in Londen nog. Damn, wat baalde ik. Ik baalde serieus. Dat gebeurt mij in 3/4e van de gevallen.


    Dat s zo kut weetje ;x
    ik heb door me tieten maat m x_x andershad ik een S gehad xl en kon ik het gewoon kope


    We can only learn to love by loving.

    Heel vaak ja :X
    -Ik ben gewoon te dik ;x -

    Fighter schreef:
    (...)

    Dat s zo kut weetje ;x
    ik heb door me tieten maat m x_x andershad ik een S gehad xl en kon ik het gewoon kope

    Je mag die van mij wel lenen. Ik pas bijna gewoon nooit shirtjes omdat ik zo'n kleine cupmaat heb.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja dat is zoooo irri!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Uncommon schreef:
    Heel vaak ja :X
    -Ik ben gewoon te dik ;x -

    Ghehe, same story here. Naja.. niet voor mijzelf, maar voor de mode industrie wel -.-
    Damn it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ghehe, same story here. Naja.. niet voor mijzelf, maar voor de mode industrie wel -.-
    Damn it.

    Ik voor beide, denk ik x]
    Maarja, tegenwoordig ben je met maatje 38 al een "grote maat" , dus het is gewoon allemaal veel te klein gemaakt x.x

    HugsEva schreef:
    (...)
    Je mag die van mij wel lenen. Ik pas bijna gewoon nooit shirtjes omdat ik zo'n kleine cupmaat heb.


    wil je een stukje ? een cup fz ;3
    dan heb ik A90 fz vind ik prima.


    We can only learn to love by loving.

    Uncommon schreef:
    (...)
    Ik voor beide, denk ik x]
    Maarja, tegenwoordig ben je met maatje 38 al een "grote maat" , dus het is gewoon allemaal veel te klein gemaakt x.x


    dan ben ik een grote maat ;x

    damn.
    das raar


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    wil je een stukje ? een cup fz ;3
    dan heb ik A90 fz vind ik prima.

    Ik wil B! Maar ik heb A85 ofzo. Ik wil graag een stukkie, maar niet alles. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als het klein uitvalt hem ik M maar meestal S. Maar ik ben dik. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Uncommon schreef:
    (...)
    Ik voor beide, denk ik x]
    Maarja, tegenwoordig ben je met maatje 38 al een "grote maat" , dus het is gewoon allemaal veel te klein gemaakt x.x

    Ja, inderdaad! Ipv dat ze gewoon de grote maten op een wat grotere schaal gaan produceren - het is me tig duizend keer voorgekomen dat 42 uitverkocht is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fighter schreef:
    (...)

    dan ben ik een grote maat ;x

    damn.
    das raar

    Ieder NORMAAL mens is dan een grote maat =3

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad! Ipv dat ze gewoon de grote maten op een wat grotere schaal gaan produceren - het is me tig duizend keer voorgekomen dat 42 uitverkocht is.

    Inderdaad.
    Dát moeten ze gaan doen ö