• Ruska!

    Een tijdje geleden bekroop me ineens het gevoel dat ik mijn username wilde veranderen. 'Artemis' staat nog steeds hoog op mijn lijstje, de naam van de Griekse godin van de Jacht, die qua karaktereigenschappen ook goed bij me past. Maar helaas is deze al bezet. Dus dan maar verder zoeken. Mijn zoektocht naar mythologieën heeft weinig opgeleverd voor een mooie username, maar daarna kwam ik dankzij Scira op Wordstuck terecht.

    En zie hier dus mijn nieuwe username, Ruska! :)



    Dus om het topic een beetje nuttig te houden; wat vinden jullie van mijn username? En waar komt jullie username vandaan?(:


    Inspiration can hit you any time

    Wat een leuke nieuwe naam! (: De mijne heeft twee betekenissen: het is een mythisch wezen uit enkele oude godsdiensten en het is een deel van de naam van een dinosaurus (Anzu Wyliei). Ik kies mijn naam altijd door dinosaurussen ;)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 20:00 ]


    What would Emma do?

    Leuk! Erg mooi. (:
    Eh mijn current username spreekt eigenlijk voor zich. Verder heb ik eigenlijk altijd usernames gelinkt aan een thema, series, boeken etc.


    The truth is out there.

    Dankjewel c:

    Jullie hebben ook leuke usernames!(:


    Inspiration can hit you any time

    die betekenis vidn ikerg heel leuk! En het is een mooie username.
    Mijne komt van een ship uit mijn eigen verhaal,maar ik wil misschien weer veranderen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga nu altijd als ik jouw naam zie denken aan Wim Ruska.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuke naam! :3
    De mijne is afkomstig van een zwemster.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het leuk!
    De mijne weet je al, Scott en Kira ship (:


    16 - 09 - '17

    Mooi!
    Als Artemis niet bezet was geweest, was die dat toch wel, want dan had ik hem waarschijnlijk al genomen, hahaha. x)

    Mijn username is de naam van een personage uit de anime Mahou Shoujo Madoka Magica. De volledige naam is Akemi Homura (of Homura Akemi, in welke volgorde je het wil zeggen, moet je zelf maar weten, maar oorspronkelijk is het Akemi Homura, aangezien in het Japans de achternaam eerst wordt genoemd)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Super leuk!

    Mijn naam is een ship van Hanna en Emily uit Pretty Little Liars. ButtahBenzo *O*


    I don't understand that reference. - Castiel