• Nou ja kheb sinds 1 september dus een hele lieve vriend maar op zijn hyves krijgt hij dus alleen maar berichte van meisjes met hartjes en ily en al die shit en ga ik zeg maar kijken wat zijn reactie was op een foto en dan staat er zo van; ''Omg jij bent focking hot O_O'' - ''Date? <3'' - ''mooier kan het niet^^''. Dan denk ik ook zo van en nu? Hij is ook heel close met een meisje dat hij zelfs haar foto op zijn hyves heeft staan en de mijne heeft ie weg gedaan en op msn negeert ie me? ..... kweett het niet meer met hem,.

    Wat zou jij doen?

    ik wil niet zo over komen alsof ik hem stalk en een jaloerse trut ofsow dat ben ik totaal niet maar toch heb ik over dit een raar gevoel?

    xoxoKeelie

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 18:42 ]


    Its Now or Never. <3

    Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij neerzet 'Date?' Persoonlijk vind ik dat een beetje te vrij gedrag, ondanks dat ik zelf mensen altijd wel redelijk vrij laat in hun doen en laten.
    But yeah.. misschien eens aankaarten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat hij neerzet 'Date?' Persoonlijk vind ik dat een beetje te vrij gedrag, ondanks dat ik zelf mensen altijd wel redelijk vrij laat in hun doen en laten.
    But yeah.. misschien eens aankaarten?


    dan ben ik bang dat hij gaat zegge dta ik ehm stalk en dat ik me daar niet zo mee moet gaan bemoeie en dat ik hem dna zo kwijt ga raken?..


    Its Now or Never. <3

    xEmergency schreef:
    (...)

    dan ben ik bang dat hij gaat zegge dta ik ehm stalk en dat ik me daar niet zo mee moet gaan bemoeie en dat ik hem dna zo kwijt ga raken?..


    Zijn die berichtjes van voordat je met hem kreeg, of tijdens?
    En die gast is je alsnog niet waard, als hij dat soort dingen tegen meisjes zegt, en dan ook nog eens gaat zeggen dat je hem stalkt.


    Your make-up is terrible

    ik zou het ook raar vinden ik bedoel hij heeft toch met jou!!!! hij gedraagt zich alsof hij single is!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    xEmergency schreef:
    (...)

    dan ben ik bang dat hij gaat zegge dta ik ehm stalk en dat ik me daar niet zo mee moet gaan bemoeie en dat ik hem dna zo kwijt ga raken?..

    Je moet hem er durven over aanspreken. Anders denkt hij dat hij kan doen wat hij wil. & je mag heus wel eens gaan kijken, op zijn Hyves, toch? Anders weet je toch niet zo veel van elkaar :S[/niet slecht bedoeld]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gewoon zeggen wat je vindt, hoor! Anders kom je nergens en denkt hij dat jij zo'n meisje bent dat alles pikt.. Ik weet zeker dat je dat niet wil, of wel? Gewoon op je strepen blijven staan en zeggen dat je geen zin in zijn gedrag hebt. Gewoon aankaarten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou trots zijn ^^ like: "Mijn vriendje is gewild, iedereen wilt hem, maar hij is lekker mijn vriendje!"


    Life is hard and then we die

    Ik zou het hem gewoon vragen.,..


    ...

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou trots zijn ^^ like: "Mijn vriendje is gewild, iedereen wilt hem, maar hij is lekker mijn vriendje!"


    Zo kan je het ook opvatten xD

    On-topic: ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je het niet zo fijn vind dat hij nog klef zit te doen met meisjes. En gewoon eerlijk tegen hem zeggen hoe je he voelt als je al die berichtjes van die meisjes leest;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik heb er iets van gezegt maar hij zegt dat eht niks voorstelde.... ;[


    Its Now or Never. <3

    Als het je echt dwarszit, zou ik eens met hem gaan praten.
    Succes!


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is niet echt normaal ;s tenminste, ik zou het niet pikken dat mijn vriend naar een ander meisje 'date?' stuurt. Je zou met hem kunnen gaan praten en eerst vragen: 'Ik zag allemaal krabbels van een meisje op je hyves, wie is dat eigenlijk?' [dat komt minder stalkerig over] en als hij niet de waarheid verteld... dump..


    You are beautiful, you are love.

    dumpe die handel,maar wel eerst vragen waarom hij zoon reactie's zet en uwe foto verwijderd en die van een meisje in de plaats zet.


    I need you like a heart needs a beat

    xEmergency schreef:
    (...)

    dan ben ik bang dat hij gaat zegge dta ik ehm stalk en dat ik me daar niet zo mee moet gaan bemoeie en dat ik hem dna zo kwijt ga raken?..

    Als jij niet eens openlijk kan praten met je vriend over zaken die jou dwarszitten, dan vind ik het om heel eerlijk te zijn een heel beroerde relatie.
    Als jij het gewoon op een normale manier vraagt is het enige dat hem rest te doen een normaal antwoord geven. Is hij daartoe niet in staat, dan is de keus wat je vervolgens doet aan jou ;]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 19:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste