• Waarom worden artiesten de dag van vandaag zoveel gepusht? Like vandaag zou normaal een super receptie zijn van de eerste Aziatische groep ooit in Abbey Road Studios. Wat happened? De 'main' zanger krijgt plots een koortsaanval en is ziek als hel.

    Ik merk dit zo vaak. Niet alleen bij 'minder' bekende bij ons. Maar ook bekendere gevallen zoals: Lady Gaga, Demi Lovato (Nja ik weet niet echt hoe ge het schrijft)

    Het is gewoon ziekelijk hoe mensen naar de top streven. of pushen in sommige gevallen.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Tja, de wereld is veel verandert de laatste tijd. Iedereen streeft naar perfectie..


    Kill them with kindness.

    druk om perfectie :)

    en hey, hij kan echt ziek zijn xD ik bedoel, als hij optreed enzo gaat hij toch geen zenuwen hebben voor een receptie? mijn mening


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Eén woord: geld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grizzly schreef:
    druk om perfectie :)

    en hey, hij kan echt ziek zijn xD ik bedoel, als hij optreed enzo gaat hij toch geen zenuwen hebben voor een receptie? mijn mening



    Ze waren vorige week in Frankrijk dan naar Japan en terug naar London. Die jongens hebben meer een vliegtuig gezien dan hun eigen bed. Het zal wel dat hij ziek is nu. Hij was al licht ziek in Parijs.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me