• Hier gaat het over je vriendinnen en vrienden. Heeft hij/ zij of hebben zij iets liefs voor je gedaan waardoor je opeens wist dat het je echte vrienden zijn?
    Mijn vriendin Angelina namelijk wel 8D
    Toen ik eindelijk jarig was kreeg ik van haar een zelfgemakte cd met al mijn lievelingsnummers erop :D Ik werd hyper.
    Oke.. heeft iemand zoiets voor jullie gedaan?

    het eerste wat in mij op komt is iets dat mijn ouders en ik samen hebben gedaan voor mijn bf
    we waren op kamp maar L kreeg nooit een kaart omdat haar ouders dan ook weg ware en het nog wel fftjes te lang zou duren zegmaar
    dus toen hadden mijn ouders mij en mijn vriendin een kaart gestuurt
    en ze zij ook dat dat heel veel voor haar betekende en dat wij egt voor altijd bf's zouden zijn enzo


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik kreeg van drie vriendinnen voor mijn verjaardag een HHA kom, glas en een kaartje.
    En dat vond ik echt superlief! <3

    En van een andere vriendin krijg ik meestal ook zomaar gewoon een cadootje! <3


    Let the Night embrace you

    Spijtig genoeg heeft ze niets lief gedaan voor mij, mij alleen maar pijn gedaan alleen maar omdat dat stom kind van haar klas het niet leuk vond dat ik bij haar en MIJN beste vriendin ga staan!! Zij is zo'n achterbaks kind dat mijn bf van me los scheurt! Achja, ex-bf! (huil)(huil)(huil)(huil)

    Sorry voor mijn reactie.
    En het is super lief van je vriendin!


    Only losers can act the way you do

    ze luistert naar mijn gezaag en steunt mij altijd, maar zegt ook gewoon wanneer ik overdrijf of iets niet bij me staat van kleren ofzo én bij haar kan ik volledig mezelf zijn zonder mij te moeten schamen omdat ik een domme opmerking maakte ofzo en zij is ook altijd haar fantastisch zelf! ^^

    hij nam me zomaar mee naar waterskieen.
    en hij vroeg aan ze mam als ik een keer meemag naar duitsland dus dat vind ik allemaal hartstikke lief(L)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ze heeft altijd naar me geluisterd & ik kan altijd bij haar terecht. Behalve deze dagen. nu heeft ze het te druk met een andere vriendin --" Maar, ik klaag niet. Ik kan haar niet steeds voor mezelf hebben :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California