• http://wegmetjonasbrothers.hyves.nl/
    Hey,,
    Oké, ik en ene vriendin vna mij hebben een hyves, die hyves gaat erover dat wij de JB´s zat zijn omdat ze TH onder uit halen in interviews! Het is geen anti-JB´s hyves, ookal lijkt de link daar wel op. Het is ook niet onze bedoeling om zo over te komen, maar wij zijn ze dus zat! Ze halen TH onder uit in intervieuws, en dan ook nog gaan zeggen dat ze fan vna ze zijn -.- ! Voor de mensen die neit weten wat ze hebben gezegt, nou dit zeiden ze: Tom is een dikke player, en Bill is niet helemaal 100% omdat hij make-up draagt! Ik wil je JB´s fans hiermee niet kwetsen ofzo, dat is ook absoluut neit mijn bedoeling, majha nu was dus mijn vraag, of de mensen die hyves hebben en er ook zo over denken lid willen worden van onze hyves. Nogmaals dit is niet negatief!
    xoxo Anouk <3


    Tears are crashing out of my eyes

    JB vinnik wel gaaf.
    Het bombt me niet wat bands over andere bands zeggen, of wat er over bands gezegt word...
    Het gaat mij om de muziek.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    OhMyGawh ! x) Ik ben dus fan van geen 1! Maar die bedoelen da nie zo ! Trouwens, niemand is Natuurel als hij Meke up aan heeft dus is hij ook helemaal geen 100% ! xD En btw, Tomis dus echt wel een dikke player ! Dus wat is het probleem dan ? Ze zeggen alleen maar de waarheid oowr x) ! Voel je daaraan toch niet aangevallen fzu ! Iedereen heeft toch zijn eigen mening over TH x) Dus x) Laat hun dan toch zeggen wat ze willen, Zornik haat TH wel & hij zegt dat ze helemaal geen mooie muziek maken ! Dus, wat ga je daaraan dan nog doen x) Btw nog eens , Ik ben geen Fan van JB en ook geen fan van TH ^^

    Wat een Smiechten... :S


    Träume sind wirklich!!

    Ik heb geen hyves

    xD

    Als ze dt egt zeggen o.o


    dn gaak de volgnde keer bij hun concert inbreken en gooi k ze helemaal ondr de vliegtuigjes met daarop staan: TOM IS GEEN PLAYER
    en met: BILL IS OOK GEEN 100%, MAAR 200%, EN ZN MAKE UP IS GEIL!

    alleen dn int engels ofzo.

    OhMyGawh ! x) Ik ben dus fan van geen 1! Maar die bedoelen da nie zo ! Trouwens, niemand is Natuurel als hij Meke up aan heeft dus is hij ook helemaal geen 100% ! xD En btw, Tomis dus echt wel een dikke player ! Dus wat is het probleem dan ? Ze zeggen alleen maar de waarheid oowr x) ! Voel je daaraan toch niet aangevallen fzu ! Iedereen heeft toch zijn eigen mening over TH x) Dus x) Laat hun dan toch zeggen wat ze willen, Zornik haat TH wel & hij zegt dat ze helemaal geen mooie muziek maken ! Dus, wat ga je daaraan dan nog doen x) Btw nog eens , Ik ben geen Fan van JB en ook geen fan van TH ^^



    Zornik ook bekogelen met briefjes :)

    Hmm, ik kende de Jonas Brothers niet persoonlijk enzo weetje, maar als ze dat gezegt hebben, dat zegt iedereen wel vaker.¬¬ Ik bedoel, als je buurjongen dat zegt ga je ook niet gelijk een hyves tegen hem beginnen ofzo. Laat ze lekker.^^ En daarnaast, ik heb inderdaad ergens gehoord dat ze op tour gaan, en dat Tokio Hotel ze wel mag, maar ik denk niet dat de Jonas Brothers dat gezegt hebben hoor ?


    ok

    Kijk, ik wil niemand aanvallen ofzo, dat heb ik nu ak super vaka gezegt, maar ik heb het gezien om MTV. Ik weet dus ook neit of het op youtube te bekijken is, anders ga ik daar we ff naar op zoek ofzo. Maar onze bedoeling was ook neit om een haat hyves te maken, maar een hyves waar we met mensen kunnen praten die er net zo over denken als wij. Maar ik heb nu dus echt het idee dat jullie mij nu een mallot vinden terwijl ik het dus niet negatief bedoelde! Ik vind het gwn beetje raar dat ze eerst gaan zeggen dat ze samen op tour gaan en daarna nog snel ff kwaad over ze spreken. Ik zag het intervieuw op tv, dus jullie kunnen nu gaan zeggen dat ik een vette leugen naar ben maar er zullen vast meer mensen zijn die het gezien hebben. En trouwens er zijn ook al weer dubbel gangers van de JB´s misschien heb ik die wel gezien. Mjha ze hebben naar MIJN smaakt bijde arrogante en schijnheilige kopkes...(A) MIJN MENING


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar onze bedoeling was ook neit om een haat hyves te maken, maar een hyves waar we met mensen kunnen praten die er net zo over denken als wij.

    Ten eerste vind ik je geeen malloot.
    ten tweede, je wou geen haat maken, maar er komen zeker haters op af, gewoon om het feit dat de naam JB-haat uitstraalt.
    Maar ik heb persoonlijk niets tegen je hoor :]


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ja nou laat ze kletsen, Ik bedoel ik geloof ook neit dat Bill 100% straight is en als je in elk land een ander meisje pakt ben je toch echt wel een player. Ik zeg het ook en ik ben ook fan. Als de JB's fa zijn blijven ze tenmisnte eerlijk, Want je hebt veel fans die alles geweldig vinden omdat Bill en Tom het doen. Niet allemaal maar wel veel. Ik wil hierzo niemand beledigen of aanvallen, Maar dat is gewoon wat ik vind ;).

    xx

    Ik ga er geen lid van worden ;P

    Niet omdat ik het niet met je eens ben, maar ik haat JB wel heel erg x'D En ik vind het dan zo lullig om lid te worden van iets wat op een anti-hyve lijkt. Dan wordt 't weer zo typisch. Kan d'r ook niet tegen als haters lid worden van een 'dit is niet [zo] goed aan TH'-hyves, dus doe ik het ook niet x'D Als alle haters er lid van gaan worden wordt het een hatershyves, ik ben geen hater-hater [ze hoeven niet dood van mij, en wat mij betreft mag je het best leuk vinden x'D], maar zodra ik lid wordt van een hyves die door haters een haterhyve wordt, ben ik een hater x'D
    Als je dit begrijpt; ben je heel slim x'D
    Respect voor mensen die het leuk vinden, maar ik heb er een rothekel aan x'D


    Mew <3

    ik moet ook niet van ze weten <_<
    eerst was er tokio hotel, de 'hype'
    en opeens is er die 3 krullebollen, en stapt iedereen plots over naar hen o.O kwestie van de massa volgen zou ik zeggen.. <_<

    tokio hotel maakt tenminste hun muziek zelf, die jonas brother doen bijna niks zelf, behalve zingen dan, en fake in de camera lachen..

    *sorry voor de jonas brothers fans, ik kan ze gewoon niet hebben :')*

    DIT IS DUS ABSOLUUT GEEN HAAT BEDOELING!
    Al denken anderen dat misschien wel :'(


    Tears are crashing out of my eyes

    Zal ik het dan maar sluiten..?


    You'd took my breath but I'll survive.