• DIT IS VOOR MEISJES
    (& misschien jongens die een antwoord daar op kunnen geven )
    Heb je je altijd al vragen gesteld over jongens ?
    Wel ; stel ze hier.
    vb : -wat vinden jongens zo aantrekkelijk aan borsten?!
    -Waarom doen ze soms zo kortaf ?

    Kortaf..hmzz..Pupertijd denkik x']
    Kortaf..jha mijn ma zei overlaatst iets grappig maar da ga ik hier echt niet posten is wel smerig x']

    En vn borsten..tshja wat vinden wij sexy aan een borstkas ^^
    snap ookniet wat ze er in zien..tis tog maar gewoon...rond..XD


    Ѽ MROAR.

    Lol Pubertijd bedoel ik :]

    wat ik mij afvraag... Aanwat zouden die denken..
    Waarover zouden die allemaal praten xD[ag ik wil het al denkik nietmeer weten*dubbelzinnig*]

    Ik wil Gwn weten wat denkt Th..... over mij :]


    Ѽ MROAR.

    Whaha , ik heb eens gelezen dat een meisje aan 3 jongens heeft gevraagt waarom ze borsten aantrekkelijk vinden.. En ze antwoorden alle 3 : OMDAT WIJ ER GEEN HEBBEN !:D

    En van het puberteit ; Daarom vallen meisjes meestal op oudere jongens... Omdat jongens laat pubereren en drm zouden ze kinderachtig zijn .. Niet allemaal.

    Ik vraag me touwens ook af of ze tegen elkaar zeggen dat een of ander jongen of meisje slechte kleren aan hebben...ik bedoel meisjes doen dat constant zeggen dat die geen smaak hebben ofzo , maar jongens zullen dat niet doen zeker ? xD

    OOh Jawel Hoor, da doen ze dus wel xD
    Ik zat is met een groepje Skaters in het Skatepark hier in de Stad, en ze begonnen over een Jongen die schoenen had van etnies en da da helemaal in is; en ook welke soorten broeken Ge moet dragen om te skaten, ik denk da Coole Jongens daar wel over praten, Maar Nerds niet :D
    EN Jongens doen over het algemeen sgrale Dingen in hun vrije tijd---> Dingen affikken *IN brand steken*, Dingen spuiten met grafiti,Sgraale Weddenschappen met elkaar aangaan, EN over ons praten :P
    ze doen het wel degelijk, want ik heb een 1 Jaar oudere Neef en ik heb het hem is gevraagd xD
    (K)...


    everybody needs a song.

    Van die weddenschappen btw ; Die kunnen soms zoo laag zijn ! -_-
    2 jongens die ik ken hebben op cabaskesrock gewed voor 5 euro om een meisje te kussen...
    Die ene jongen heeft een meisje gekust
    ( terwijl die al iemand had ) & guess what ? Hij kreeg zijn 5 euro niet ... Zo een losers

    jah, jongens... '-_- (en iedere jongen hier zit nu zo van meisjes '-_- :P) ik vind eerlijk gezegd dat veel jongens maar een vreemde humor hebben... laatst waren we met school voor drie dagen in de Ardennen (was echt leuk joh ^^ '-_- '-_-) en toen was een jongen aant vertellen over een vakantie in Spanje dat ze toen bijna opgepakt werden door politie... iedere jongen KEIhard lachen! ik had echt zoiets van, ja, heel grappig '-_- maar goed...

    @Shmouet:

    Ik wil Gwn weten wat denkt Th..... over mij :]

    Th als in Tokio Hotel??? sinds wanneer geef jij er iets om wat TH van jou vindt? jij was toch best wel anti-TH? of heb ik nu iemand anders voor me? XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    wat ik mij afvraag is wrm euhm jongens meestal op blondines vallen


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom er van die jongens bestaan met zo'n kut fake marrokaans accent, die hiphop enzo luisteren en lopen te schelden met kanker. x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kga veel met jongens om(ook met meisjes hoor)
    k was laatst op de skatebaan en er waren een paar jongens en ze praten meestal over trucs, of muziek.
    en soms ook over meisjes x'D

    En geloof me jongens roddelen ook!!!!

    Jongens zijn vreemd.. Bij mij op school hebben ze of een vreem gevoel voor humor, zijn het Nerds of zijn ze Seksverslaafd o__O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ging is bij is bij een groepje jongensstaan,een stukje der van af,en toen hadden ze het over de Playboy en nerds xD

    Oemg

    wat ik mij afvraag is wrm euhm jongens meestal op blondines vallen


    Nouww, ik heb in godsdienst is geleerd, xD toen ik es oplette dat jongens erg gericht zijn op het lichaam terwijl de meisjes eerder erotisch zijn (= in een wereld van gevoelens en emoties). En omdat jongens zo seks gericht zijn kiezen ze meestal blondines. Want die hebben zo'n soort van Imago .
    DENK IK hea..
    Kweet het niet cker heur ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jongens zijn vreemd.. Bij mij op school hebben ze of een vreem gevoel voor humor, zijn het Nerds of zijn ze Seksverslaafd o__O


    Inderdaad

    wat ik mij afvraag is wrm euhm jongens meestal op blondines vallen

    :O ja dat is inderdaad bij mij op school wel. Ik heb lichtblond haar en bij mij op school vinden jongens het vooral leuk.