• dat de tijd dat je op school zit super langzaam voorbij gaat?

    Naja.. soms denk ik dat ik al 2 of 3 weken op school zit, maar eigenlijk heb ik pas 2 echte schooldagen weer gehad.. (A) zeg maar..x'D
    eigenlijk best wel erg x'D
    Maar, maar, maar... hebben jullie soms ook zo'n gevoel? Of ben ik de enige? x'D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 18:28 ]

    Ik vind het best snel gaan o.o alweer op de helft van een week...


    Destroy what destroys you.

    Ik vind het juist snel gaan Ö


    dream, dare, fly!

    Astridx3 schreef:
    Ik vind het best snel gaan o.o alweer op de helft van een week...

    ik heb nu pas 2 dagen gehad na de vakanite x'D

    ik zit al 2 weken op school en heb het idee dat ik bijna het school jaar alweer heb gehad. Zo druk hebben wij het. Ene toets na de andere..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    als je in zo'n dag zelf zit gaat het echt super sloom maar als je zoals nu eraan terug denkt lijkt het alsof het heel snel is gegaan ofzo xD daar heb ik altyd last van x) Maar als ik me verveel in de klas[bijna altyd dus] ga ik altyd verhalen verzinnen xD dat is hilarisch xp


    T O K I O H O T E L < 3

    Automatic schreef:
    ik zit al 2 weken op school en heb het idee dat ik bijna het school jaar alweer heb gehad. Zo druk hebben wij het. Ene toets na de andere..

    Xx

    woow,na 2 weken al?
    dat gaat snel :x

    ik heb nog geen S.O. of proefwerk gehad..x'D
    wat ook wel logisch is aan de ene kant..x'D =3

    Je bent niet de enige hoor. Ik heb dat gevoel soms ook en dan vooral bij wiskunde :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Neuh, het gaat best snel eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    ja idd


    DUDE! Get a life!!!

    Jha soms wel ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    kijk
    de tijd gaat snel, ik bedoel: ik heb bijna mijn 2e week alweer afgerond =3 bij sommige vakken zijn we al bij hoofdstuk 2 O.o
    maare, de eerste echte schooldag leek het er dus op dat ik alweer wéken op school zat =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De tijd gaat langzaam als je je verveeld.
    De tijd gaat snel als je je vermaakt.


    I live for the applause, you will die for it.