• Serieus.
    Mijn moeder zei dus dat er vandaag in de Haarlemse krant - ik woon in Haarlem - stond dat er vannacht in Schalkwijk - waar ik woon >< - en parkwijk een paar auto's in brand waren gestoken, en ook een een paar dagen geleden een huis geprobeerd ofzo, hele keuken beschadigd, ik dacht echt.. wtf?
    Waar gaat het heen met die jeugd, wtf? ><


    -

    wil niet bod overkomen maar:
    Wie zegt dat het de jeugd is? :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bah, dat ken ik. Bij ons een paar maanden geleden hebben een paar kido's die het leuk vonden om aan vandalisme te doen allemaal auto's beschadigd die zogezegd in hun weg stonden. Ruiten kapot, lampen beschadigd etc. Een paar weken daarna hebben ze onze vuilniszakken die op de hoek van het straat stond over heel de straat gesmeten, zo maar voor de fun. Wij hebben wel de politie aan onze deur gekregen, fijn hoor.

    bij ons in de straat was 2 of 3 jaar geleden ook auto's in de brand gestoken, bijna was die van mijn papa mee in de fik gegaan, op zijn verjaardag:O
    best freaky en stiekem ook wel cool eigenlijk om te zien:X
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Immortal schreef:
    wil niet bod overkomen maar:
    Wie zegt dat het de jeugd is? :X


    Stond erbij iets met getuigen dat die dat gezien hadden ofzo.


    -

    Ik snap de mensen die dat doen ook niet. .


    Happiness hit her like a train on a track

    ik had in mijn dorp en wat dorpen naast mij een pyromaan aanwezig. maar die is opgepakt.


    -

    kuttigg
    bij ons is er zeg maar in een probleemwijk gisterenavond vreselijk gevochten, zegmaar. allemaal met wapens en bommen enzeu.. echt fakking eng O.o mja die mensen met wapens zijn opgepakt door de ME en politie O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En graffiti spuiten is weer niet genoeg ><
    Moeten ze weer de pyromaan uithangen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia zei:

    En graffiti spuiten is weer niet genoeg ><
    Moeten ze weer de pyromaan uithangen.


    Ach jah... ALtijd willen ze meer he-_-' X'D Okey,dat klonk wel heel ouderlijk,srryxD


    Time changes, best friends can become strangers...