• Gisteren gingen we met school voor de zoveelste keer naar de zoo van Antwerpen. Omdat het ong. de laatste uitstap is van het jaar en we elkaar volgend jaar niet meer terug gaan zien omdat we allemaal naar het secundair gingen, hebben we natuurlijk extra veel foto's genomen en extra veel lol gemaakt (: Omdat ik mijn vreugde met jullie wou delen, is hier een foto van mijn vriendengroep (:



    Ik ben de middelste op de achterste rij.
    (iedereen heeft toestemming gegeven om de foto hierop te plaatsen)

    Hadden jullie laatst ook zo'n leuk moment?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wat leuk! (:
    Zoiets beleef ik op het moment ook met m'n vriendinnen, omdat we volgend jaar allemaal ergens anders gaan studeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Schattig...
    Nu hopen dat ze allemaal normaal opgroeien en normale tieners worden in plaats van die jeugd van tegenwoordig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een leuke foto (:


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Schattig...
    Nu hopen dat ze allemaal normaal opgroeien en normale tieners worden in plaats van die jeugd van tegenwoordig.


    Daar ben ik toch wel zeker van (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jep, deze donderdag, de dag na de examens shoppen in Antwerpen met een paar vriendinnen.


    effort never betrays you

    Schattig *-*
    Ehhm... Ik heb deze zomer geloof ik een reunie van mijn oude basisschoolklas. Daarvan heb ik sommigen echt jaren niet gezien :'D.


    i put the fun in funeral

    Leuke foto! Ik had zoiets een maand geleden toen ik ging verhuizen waren we nog een laatste keer en weekend weg gegaan en het was.echt heel speciaal omdat we elkaar en jaar niet zien enzo dus ik snap je wel!!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Leuk, ziet eruit alsof het gezellig was (':
    Ik heb nog niet echt zoiets, volgend jaar waarschijnlijk, omdat iedereen dan ergens anders gaat studeren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Leuk, ziet eruit alsof het gezellig was (':
    Ik heb nog niet echt zoiets, volgend jaar waarschijnlijk, omdat iedereen dan ergens anders gaat studeren.


    Het was ook heel leuk (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het laatste dat ik samen deed met mijn klas (en de leraren) op het middelbaar was een etentje voor het kerstgala. Het sneeuwde en we moesten perse buiten foto's maken, so I was freezing my butt off :Y)



    Foto.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Chandler schreef:
    Leuk, ziet eruit alsof het gezellig was (':
    Ik heb nog niet echt zoiets, volgend jaar waarschijnlijk, omdat iedereen dan ergens anders gaat studeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit had ik vorig jaar ook. Twee meiden, waaronder ik, stopte met de handbal. We hadden al jaren het zelfde hechte team. Als afsluiting gingen we op een toernooi naar Duitsland voor een weekend. 4 dagen een groot feest natuurlijk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Laatst niet maar binnenkort wel. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is wel leuk om met de klas te doen. (: sowieso een dierentuin is amazing, haha.


    Destroy what destroys you.

    Hmm, toen wij een BBQ met onze groep 8 klas hadden georganiseerd was dat op een grote ramp uitgelopen.
    Ik heb eigenlijk verder niet zoiets gedaan volgens mij...

    't Ziet er wel gezellig uit!


    Deep inside, I've never felt alive